×

گیلان قهرمان مسابقات کاراته کشور شد

  • کد نوشته: 13130
  • ۱۳۹۵-۱۲-۲۰
  • 82 بازدید
  • ۰
  • مسابقات کاراته قهرمانان قهرمانان سبک کیوکوشین ufk کشور، جمعه شب با برتری تیم گیلان در رشت پایان یافت. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»، در این دوره از رقابت ها، بیش از ۲۵۰ کاراته کار این سبک از استان های مختلف کشور حضور داشتند که در رشت با هم به رقابت پرداختند. کاراته کاران […]

    گیلان قهرمان مسابقات کاراته کشور شد
  • مسابقات کاراته قهرمانان قهرمانان سبک کیوکوشین ufk کشور، جمعه شب با برتری تیم گیلان در رشت پایان یافت.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»، در این دوره از رقابت ها، بیش از ۲۵۰ کاراته کار این سبک از استان های مختلف کشور حضور داشتند که در رشت با هم به رقابت پرداختند.
    کاراته کاران در این دوره از رقابت ها در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان حضور داشتند که در ۲ بخش کاتا (فرم) و کومیته (مبارزه) با هم به رقابت پرداختند.
    در پایان این رقابت ها، تیم کاراته کیوکوشین ufk استان گیلان در مجموع رده های سنی مختلف توانست عنوان قهرمانی کشور را به خود اختصاص دهد.
    همچنین تیم کاراته کیوکوشین ufk تهران در مکان دوم این رقابت ها قرار گرفت و تیم کاراته اردبیل توانست عنوان سوم این مسابقات را کسب کرد.
    در پایان مسئولان برگزاری این دوره از رقابت ها به تیم های برتر جام و لوح قهرمانی و همچنین به کاراته کاران برتر هر رده سنی، لوح و مدال قهرمانی اهدا شد.
    مسابقات کاراته قهرمانان قهرمانان کشور در سبک کیوکوشین ufk از صبح جمعه در رشت آغاز شد.
    در استان گیلان بیش از هفت هزار ورزشکار به صورت سازمان یافته در رشته ورزشی کاراته، در ۲ بخش آقایان و بانوان و در سبک های مختلف فعالیت دارند.
    منبع:ایرنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=13130

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *