×

گیلان مقام سوم المپیاد استعدداهای برتر اسنوکر کشور را کسب کرد

  • کد نوشته: 39255
  • ۱۳۹۷-۰۹-۰۶
  • 82 بازدید
  • ۰
  • گیلان مقام سوم اولین دوره مسابقات المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور در رشته اسنوکر را کسب کرد. به گزارش گیل و دیلم ، رئیس هیات بولینگ و بیلیارد استان گیلان روز سه شنبه در مصاحبه ای اظهار داشت: در جریان مسابقات المپیاد استعدادهای برتر اسنوکر کشور در تهران ،تیم گیلان موفق به کسب مقام سوم […]

    گیلان مقام سوم المپیاد استعدداهای برتر اسنوکر کشور را کسب کرد
  • گیلان مقام سوم اولین دوره مسابقات المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور در رشته اسنوکر را کسب کرد.

    به گزارش گیل و دیلم ، رئیس هیات بولینگ و بیلیارد استان گیلان روز سه شنبه در مصاحبه ای اظهار داشت: در جریان مسابقات المپیاد استعدادهای برتر اسنوکر کشور در تهران ،تیم گیلان موفق به کسب مقام سوم شد. 
    سارنگ بزرگ چنانی افزود: در جریان این رقابت ها ، تیم اسنوکر زیر ۱۵ سال گیلان در مسابقات شش توپ پس از تیم های تهران و فارس در مکان سوم این رقابت ها قرار گرفت و مدال برنز تیمی را به خود اختصاص دهد. 
    وی ادامه داد: در دیدار رده بندی این مسابقات، تیم اسنوکر گیلان رو در روی تیم البرز قرار گرفت که در نهایت موفق شد با نتجه سه بر صفر حریفش را مغلوب و روی سکوی سوم این دوره از رقابت ها قرار گیرد.
    وی اضافه کرد: همچنین در رقابت های انفرادی ۱۵ توپ رده سنی زیر ۱۵ سال ، امیرعلی خوشحال ورزشکار شایسته گیلانی توانست مقام چهارم این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دهد. 
    رئیس هیات بولینگ و بیلیارد استان گیلان اضافه کرد: امیرحسین خوشحال ، امیرعلی خوشحال و فرزام شعبان نژاد اعضای تیم اسنوکر شش توپ گیلان در مسابقات المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور در تهران را تشکیل می دادند. 
    بزرگ چنانی خاطرنشان کرد: در رقابت های اسنوکر المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور ، بیش از ۶۰ ورزشکار این رشته در رده سنی زیر ۱۵ سال از استان های مختلف کشور در رشته های شش توپ و ۱۵ توپ به صورت انفرادی و تیمی در تهران با هم به رقابت پرداختند. 

    منبع:ایرنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=39255

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *