×

یادداشت اختصاصی گیل و دیلم؛ اندر احوالات انتخاب شهردار لاهیجان!!!

  • کد نوشته: 23211
  • ۱۳۹۶-۰۷-۱۷
  • 134 بازدید
  • ۰
  • پس از کشمکش های فراوان بر سر تصدی شهرداری لاهیجان و مصاحبه اعضای شورای شهر لاهیجان با گزینه های نامزد تصدی شهرداری لاهیجان طبق پیش بینی های قبلی مدیرمسئول گیل و دیلم و جبهه گیری و انکار اعضای شورای شهر لاهیجان در نهایت مسعود کاظمی شورای سابق رشت و رضا کحالی شهردار اسبق لاهیجان گزینه […]

    یادداشت اختصاصی گیل و دیلم؛ اندر احوالات انتخاب شهردار لاهیجان!!!
  • پس از کشمکش های فراوان بر سر تصدی شهرداری لاهیجان و مصاحبه اعضای شورای شهر لاهیجان با گزینه های نامزد تصدی شهرداری لاهیجان طبق پیش بینی های قبلی مدیرمسئول گیل و دیلم و جبهه گیری و انکار اعضای شورای شهر لاهیجان در نهایت مسعود کاظمی شورای سابق رشت و رضا کحالی شهردار اسبق لاهیجان گزینه های نهایی شهرداری لاهیجان شدند.

    در این بین شاهد آرای برابر دو کاندیدا در بین اعضای شورای شهر و یک رای ممتنع بودیم ،با توجه به شنیده ها گزینه های مطرح شده از حمایت های همه جانبه قدرت های شهرستانی،استانی و…. برخوردار بودند. از یک سمت فشارهای استانی و شهرستانی افراد خاص که در انتخابات شورای شهرستان هم شاهد حضور پررنگشان بودیم و از سمت دیگر حمایت متخلفین همیشگی ساختمانی شهرداری و نماینده یکی از شهرستانهای همجوار که در شهرستان خود نیز درگیری شدید و حواشی رسانه ای فراوانی بر سر انتخاب شهرداران جدید داشت.در این بین نکته جالب دیدار هر دو گزینه با نماینده سابق شهرستان لاهیجان بود که بی شک برای انتخابات دور آینده مجلس توجه ویژه ای به چیدمان اداری و مدیریتی شهرستان دارد.

    در میان این حواشی، ملاقات ها و حمایت ها که بر جذابیت صندلی پرحاشیه شهرداری بدهکار لاهیجان برای نامزدهای موردنظر می افزود نکته جالب اضافه شدن یکی از اعضای شورای شهر لاهیجان (جواد نجار تمیزکار) به جمع نامزدهای شهرداری لاهیجان بود.

    نجار تمیزکار با سابقه ریاست شورای شهر دوره سوم ، نایب رییسی شورای چهارم و سخنگویی در شورای شهر پنجم لاهیجان و سوابق اجرایی و مدیریتی معاونت دانشگاه آزاد لاهیجان و ریاست مرکز آموزشی سما لاهیجان گزینه ای جذاب برای تصدی شهرداری لاهیجان به حساب می آید.

    بی شک نجار تمیزکار با رزومه مدیریتی و سابقه شورایی خود از هر نظر گزینه ای به مراتب مناسبتر از فردی بی تجربه و بی رزومه در شهرداری که با حمایت های افراد مختلف به شورای شهر دیکته شده و شهردار اسبق لاهیجان که یکی از مهمترین عوامل بدهکاری های فعلی شهرداری به حساب می آید ،می باشد.

    در آخر امیدواریم تا ساعاتی دیگر اعضای محترم شورای شهر که در روزهای گذشته به دلایل مختلف از حضور در جلسه انتخاب شهردار امتناع ورزیدند با شرکت در جلسه ای که به درخواست فرماندار شهرستان تشکیل می شود به مسئله انتخاب شهردار پایان دهند و با انتخاب فردی شایسته شهرستان را از این بلاتکلیفی در آورند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=23211

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *