×

یادداشت اختصاصی گیل و دیلم؛ جزیره ای که از اسارت آزاد شد !!

  • کد نوشته: 42042
  • ۱۳۹۷-۱۱-۱۹
  • 272 بازدید
  • ۰
  • گیل و دیلم | بالاخره تلاش ها و پیگیری های شهروندان لاهیجانی برای باز پس گیری جزیره بعد از دو دهه نتیجه داد و مدیران شهری ؛ تحت تاثیر فشار افکار عمومی مجبور به تمکین خواست اهالی شهر شدند و پس از چندسال پیگیری حقوقی ؛ قفل جزیره شکسته گردید .. این روزها در آستانه […]

    یادداشت اختصاصی گیل و دیلم؛ جزیره ای که از اسارت آزاد شد !!
  • گیل و دیلم | بالاخره تلاش ها و پیگیری های شهروندان لاهیجانی برای باز پس گیری جزیره بعد از دو دهه نتیجه داد و مدیران شهری ؛ تحت تاثیر فشار افکار عمومی مجبور به تمکین خواست اهالی شهر شدند و پس از چندسال پیگیری حقوقی ؛ قفل جزیره شکسته گردید ..

    این روزها در آستانه باز گشایی رسمی جزیره در وسط استخر زیبای شهر لاهیجان هستیم و برنامه های روز افتتاحیه نشان میدهد که هیچ نقشی برای قدردانی از شهروندان این شهر که قهرمانان اصلی این مبارزه بیست ساله بوده اند؛ دیده نشده ..

    تعدادی از رسانه های خبری طرفدار شهردار لاهیجان که فاکتور های شان را شهرداری پرداخت میکند ؛ این روزها در مدح شهردار وقت قلم فرسایی کرده و ایشان را قهرمان آرزوهای دیرینه مردم شهر معرفی میکنند …

    قهرمانی که در کسوت یک فرشته آزادی ؛ جزیره را با پول مردم آزاد نموده است !

    این رسانه ها سیر حقوقی و قضایی طولانی پرونده جزیره را که تحت تاثیر فشار های گسترده مردم شهر توسط شهرداران قبلی آغاز گردیده و اخیرا منجر به رای نهایی گردیده را نادیده گرفته و فقط بدنبال قهرمان سازی شهردار فعلی هستند !

    خوشبختانه در آستانه برگزاری مراسم بازگشایی درب های جزیره هستیم و باید از شهروندان این شهر ؛ تشکر و قدردانی نمود .

    شهروندانی که دو دهه تمام برای برگرداندن این جزیره تلاش نمودند ؛
    و بی تفاوتی ها ؛ سهل انگاری ها و جهت گیری های سوداگرانه و کاسب کارانه را در این قضیه ؛ شجاعانه مورد نقد و پرسش قرار داده اند .

    از فرماندار محترم شهرستان لاهیجان و امام جمعه شهر استدعا می شود با توجه به نقش موثر اهالی شهر در پیگیری هایی که منجر به آزادی جزیره گردیده ؛ مانع بهره برداری های تبلیغاتی و فرصت طلبی های معمول گردند .

    در پایان جا دارد بعنوان احدی از شهروندان ؛ ضمن تبریک مجدد آزاد سازی جزیره ؛
    از تلاش های صادقانه بعضی از اعضای شورای شهر ومدیران شهرداری در گذشته و حال ؛ از فرمانداران ؛ امام های جمعه و قضات محترم دادگستری که با دید و نظری عادلانه نسبت به تحقق آرزوی دیرینه اهالی این شهر همت گماشته اند تشکر و قدردانی نموده و
    همچنین از روزنامه و رسانه های خبری مردمی و غیر وابسته این شهر و استان که انصافا نقش مهمی در انعکاس خواسته های شهروندان داشته اند تشکر کرده و به آنان خداقوت میگویم ..

    فریدون خوشبو
    ۹۷/۱۱/۱۸

    *انتشار مطالب خبری و یادداشت های دریافتی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود و مسئولیت آن برعهده نویسنده است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=42042

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *