×

یادداشت گیل و دیلم ؛ انتخابات و رسانه

  • کد نوشته: 54169
  • ۱۳۹۸-۱۱-۱۶
  • 248 بازدید
  • ۰
  • گیل و دیلم | بدون شک انتخابات اخیر نقش رسانه ها خیلی پررنگ از انتخابات های گذشته خواهد بود در دوره ایی که تمامی اخبارها و وقایع کشوری ، استانی و حتی محلی در کمترین زمان ممکن به وسیله گوشی های هوشمند در اختیار افراد قرار میگیرد. همچنین بزرگترین فروشندگان یا از طریق فضای مجازی […]

    یادداشت گیل و دیلم ؛ انتخابات و رسانه
  • گیل و دیلم | بدون شک انتخابات اخیر نقش رسانه ها خیلی پررنگ از انتخابات های گذشته خواهد بود در دوره ایی که تمامی اخبارها و وقایع کشوری ، استانی و حتی محلی در کمترین زمان ممکن به وسیله گوشی های هوشمند در اختیار افراد قرار میگیرد. همچنین بزرگترین فروشندگان یا از طریق فضای مجازی به اینجا رسیدن و یا فروشندگان متمول برای حفظ قدرت اقتصادی خود پناه به این فضا مجازی توسط اپلیکیشن های محبوب پیامرسان برده اند.

    در انتخابات اخیر رسانه ها و فضای مجازی بسیار تاثیرگذار خواهند چه پایگاه خبری چه کانال اطلاع رسانی کاندیدا و دیگر اپلیکشن های محبوب پیامرسان که نقش این ها در عملیات روانی بسیار موثر خواهد بود.

    رسانه ها با جهت دهی فکری به مردم موثر و میتوانند به رای دهندگان مطالبه گری مورد نظر را یاد آوری کند و همچنین مفسر اخبار هستند در برجسته سازی مشکلات، نقاط قوت و نقاط ضعف افراد تاثیر فراوان داشته باشد.

    گاهی تهیه و تولید پوستر بنر تبلیغاتی جدا از هزینه بالا تهیه و نصب ، محدودیت مکانی زمانی دارد همین طور میتینگ انتخاباتی منوط به حضور افراد در همان مکان و زمان می باشد اما از طریق فضای مجازی بدون محدویت زمانی مکانی با بهترین شرایط قابل ارائه می باشد.

    ستاد انتخابات کاندیدایی که در تبلیغات خود رسانه و فضای مجازی را در اولویت اول قرار نداده باشد یا تیم رسانه ایی قوی نداشته باشد بدون شک در این انتخابات به نتایج مطلوب نمی رسد و موفقیت این دوره انتخابات‌ با کاندیدایی خواهد بود که در کنار بقیه شرایط مطلوب مانند وزن محل ،رزومه، لیدر و قدرت بیان و… قدرت رسانه بالا داشته باشد

    محمد دلاور
    ۱۳۹۸/۱۱/۱۵

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=54169

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *