گیل و دیلم | بدون شک انتخابات اخیر نقش رسانه ها خیلی پررنگ از انتخابات های گذشته خواهد بود در دوره ایی که تمامی اخبارها و وقایع کشوری ، استانی و حتی محلی در کمترین زمان ممکن به وسیله گوشی های هوشمند در اختیار افراد قرار میگیرد. همچنین بزرگترین فروشندگان یا از طریق فضای مجازی به اینجا رسیدن و یا فروشندگان متمول برای حفظ قدرت اقتصادی خود پناه به این فضا مجازی توسط اپلیکیشن های محبوب پیامرسان برده اند.
در انتخابات اخیر رسانه ها و فضای مجازی بسیار تاثیرگذار خواهند چه پایگاه خبری چه کانال اطلاع رسانی کاندیدا و دیگر اپلیکشن های محبوب پیامرسان که نقش این ها در عملیات روانی بسیار موثر خواهد بود.
رسانه ها با جهت دهی فکری به مردم موثر و میتوانند به رای دهندگان مطالبه گری مورد نظر را یاد آوری کند و همچنین مفسر اخبار هستند در برجسته سازی مشکلات، نقاط قوت و نقاط ضعف افراد تاثیر فراوان داشته باشد.
گاهی تهیه و تولید پوستر بنر تبلیغاتی جدا از هزینه بالا تهیه و نصب ، محدودیت مکانی زمانی دارد همین طور میتینگ انتخاباتی منوط به حضور افراد در همان مکان و زمان می باشد اما از طریق فضای مجازی بدون محدویت زمانی مکانی با بهترین شرایط قابل ارائه می باشد.
ستاد انتخابات کاندیدایی که در تبلیغات خود رسانه و فضای مجازی را در اولویت اول قرار نداده باشد یا تیم رسانه ایی قوی نداشته باشد بدون شک در این انتخابات به نتایج مطلوب نمی رسد و موفقیت این دوره انتخابات با کاندیدایی خواهد بود که در کنار بقیه شرایط مطلوب مانند وزن محل ،رزومه، لیدر و قدرت بیان و… قدرت رسانه بالا داشته باشد
محمد دلاور
۱۳۹۸/۱۱/۱۵
دیدگاهتان را بنویسید