×

۱۳ میلیارد تومان تسهیلات به‌زراعی به چایکاران پرداخت شد

  • کد نوشته: 42713
  • ۱۳۹۷-۱۲-۰۲
  • 140 بازدید
  • ۰
  • رئیس سازمان چای کشور گفت:‌ ۱۳ میلیارد تومان تسهیلات بهزراعی باغات چای به چایکاران شمال پرداخت شد. به گزارش گیل و دیلم ، حبیب جهانساز اظهار داشت: طبق گزارشات موجود از نیمه آبان امسال که روند پرداخت تسهیلات بهزراعی آغاز شد تاکنون بالغ بر ۱۳ میلیارد تومان به چایکاران دو استان شمالی گیلان و مازندران […]

    ۱۳ میلیارد تومان تسهیلات به‌زراعی به چایکاران پرداخت شد
  • رئیس سازمان چای کشور گفت:‌ ۱۳ میلیارد تومان تسهیلات بهزراعی باغات چای به چایکاران شمال پرداخت شد.

    به گزارش گیل و دیلم ، حبیب جهانساز اظهار داشت: طبق گزارشات موجود از نیمه آبان امسال که روند پرداخت تسهیلات بهزراعی آغاز شد تاکنون بالغ بر ۱۳ میلیارد تومان به چایکاران دو استان شمالی گیلان و مازندران پرداخت شده است.

    رئیس سازمان چای کشور از پرداخت تسهیلات به‌زراعی به حدود ۱۰ هزار چایکار خبر داد و عنوان کرد:‌ مهلت پرداخت تسهیلات بهزراعی در راستای کمک به کشاورزان تا پایان اسفند تعیین شد بنابراین چایکاران برای بهره‌مندی از این اعتبارات باید سریع‌تر اقدامات لازم را انجام دهند.

    جهانساز با تأکید بر اینکه پرداخت تسهیلات بهزراعی تا پایان اسفند ادامه دارد تصریح کرد:‌ سازمان چای کشور در راستای حمایت از صنعت چای داخلی و کمک به فعالان این حوزه پرداخت تسهیلات بهزراعی و سرمایه در گردش را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=42713

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *