×

۱۵ هزار ناظر شورای نگهبان، عهده دار نظارت بر انتخابات در گیلان

  • کد نوشته: 93709
  • ۱۴۰۲-۰۷-۲۵
  • 121 بازدید
  • ۰
  • سرپرست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان در گیلان از تکمیل شدن شبکه‌ی نظارت بر انتخابات در استان خبرداد. به گزارش گیل و دیلم ، احمد قنبریان امروز با اشاره به برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان در اسفند ۱۴۰۲ گفت:هیات های نظارت بر انتخابات مجلس شورای […]

    ۱۵ هزار ناظر شورای نگهبان، عهده دار نظارت بر انتخابات در گیلان
  • سرپرست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان در گیلان از تکمیل شدن شبکه‌ی نظارت بر انتخابات در استان خبرداد.

    به گزارش گیل و دیلم ، احمد قنبریان امروز با اشاره به برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان در اسفند ۱۴۰۲ گفت:هیات های نظارت بر انتخابات مجلس شورای اسلامی درگیلان سازماندهی شده و فرآیند انتخابات دراستان در حال انجام است.

    وی با بیان اینکه شبکه ی نظارت بر انتخابات در گیلان در حال تکمیل شدن است ، افزود: ۱۵هزار ناظر شورای نگهبان، در استان مسئولیت نظارت براجرای درست انتخابات را برعهد دارند.

    احمد قنبریان تصریح کرد: بیش بینی می شود از این تعداد ۱۱ تا ۱۲ هزار ناظر بر فرآیند انتخابات دوزادهمین دوره مجلس شورای اسلامی به کار گرفته شوند .

    وی با اشاره به ثبت نام قطعی داوطلبان از ۲۷ مهر ۱۴۰۲گفت : حضور نخبگان و فرهیختگان در انتخابات مجلس شورای اسلامی موجب تشکیل مجلسی قوی می شود

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=93709

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *