×

۱۹۲ میلیارد تومان به چایکاران پرداخت شد

  • کد نوشته: 37915
  • ۱۳۹۷-۰۸-۰۷
  • 228 بازدید
  • ۰
  • رییس سازمان چای کشور گفت: با توجه به پرداخت مطالبات توسط دولت و کارخانه های چایسازی، در مجموع تاکنون مبلغ ۱۹۱ میلیارد و ۸۶۳ میلیون تومان به کشاورزان چایکار پرداخت شده است. به گزارش گیل و دیلم، حبیب جهانساز گفت: خرید برگ سبز چای از کشاورزان در سال ۹۷ به پایان رسید و ۱۱۲ هزار […]

    ۱۹۲ میلیارد تومان به چایکاران پرداخت شد
  • رییس سازمان چای کشور گفت: با توجه به پرداخت مطالبات توسط دولت و کارخانه های چایسازی، در مجموع تاکنون مبلغ ۱۹۱ میلیارد و ۸۶۳ میلیون تومان به کشاورزان چایکار پرداخت شده است.

    به گزارش گیل و دیلم، حبیب جهانساز گفت: خرید برگ سبز چای از کشاورزان در سال ۹۷ به پایان رسید و ۱۱۲ هزار و ۷۳۶ تن برگ سبز چای به ارزش ۲۲۰ میلیارد تومان از چایکاران خریداری شده است.

    وی افزود: با توجه به پرداخت مطالبات توسط دولت و کارخانه‌های چایسازی، در مجموع تاکنون مبلغ ۱۹۱ میلیارد و ۸۶۳ میلیون تومان به کشاورزان چایکار پرداخت شده است.

    به گزارش گیل و دیلم و به نقل از روابط عمومی سازمان چای کشور، میزان صادرات چای تا پایان شهریور ماه ۹ هزار و ۱۶۷ تن بوده است.

    مقصد صادراتی این محصول کشورهای حاشیه دریای خزر، افغانستان و برخی از کشورهای اروپایی بوده است.

    همچنین میزان صادرات چای در ۶ ماهه اول امسال در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته از نظر ارزی با ۱۶.۴ درصد افزایش همراه بوده و از نظر وزنی نیز ۵۲.۸ درصد افزایش داشته است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=37915

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *