×

۲۰ اثر در جشنواره سراسری تئاتر خیابانی لاهیجان به نمایش گذاشته می‌شود

  • کد نوشته: 79732
  • ۱۴۰۱-۰۴-۳۰
  • 84 بازدید
  • ۰
  • دبیر اجرایی یازدهمین دوره جشنواره سراسری تئاتر خیابانی لاهیجان اعلام کرد: امسال در جشنواره سراسری تئاتر خیابانی لاهیجان استان گیلان، ۲۰ اثر به نمایش گذاشته می‌شود. به گزارش گیل و دیلم ، محمدعلی صادق حسنی روز پنجشنبه در گفت و گویی افزود: این جشنواره که از روز جمعه ۳۱ تیرماه آغاز می‌شود، ۲۰ اثر از […]

    ۲۰ اثر در جشنواره سراسری تئاتر خیابانی لاهیجان به نمایش گذاشته می‌شود
  • دبیر اجرایی یازدهمین دوره جشنواره سراسری تئاتر خیابانی لاهیجان اعلام کرد: امسال در جشنواره سراسری تئاتر خیابانی لاهیجان استان گیلان، ۲۰ اثر به نمایش گذاشته می‌شود.

    به گزارش گیل و دیلم ، محمدعلی صادق حسنی روز پنجشنبه در گفت و گویی افزود: این جشنواره که از روز جمعه ۳۱ تیرماه آغاز می‌شود، ۲۰ اثر از استانهای مختلف کشور به نمایش گذاشته خواهد شد.

    وی گفت: از این تعداد اثر، ۶ نمایش مربوط به استان گیلان و همچنین ۱۴ نمایش نیز مربوط به سایر استانهای کشور است که از این تعداد نمایش ، ۶ مورد در خصوص ایثار و شهادت ، چهار مورد در خصوص محیط زیست و ۱۰ مورد نیز با موضوعات شهروندی و اجتماعی به نمایش گذاشته می‌شود.

    دبیر یازدهمین دوره جشنواره سراسری تئاتر خیابانی لاهیجان ادامه داد: نمایش رنکینگ و شهر آرزوها از اصفهان ، کی از همه قویتره از لاهیجان ، تصمیم با شما از آستانه اشرفیه ، صد رحمت به عشقهای قدیمی از بوکان ، آقای ف و خانم شین از اصفهان ، هشت خان از تهران و نمایش رونمایی از ایلام در یازدهمین جشنواره تئاتر خیابانی به اجرا گذاشته می‌شود.

    صادق حسنی گفت: همچنین نمایش واکسیاه از تفرش ، عقیق سرخ از لاهیجان ، تندیس از تهران ، رحیل از کرمان ، ۳۷۰ شهروند نمونه از اصفهان ، مشت‌حسن خری داشت از لاهیجان، به یک کارگر ساده نیازمندیم از رشت ، لیگ جهانی از آبادان، عبدو از بندرانزلی، یک روز مخصوص از ملایر، گرگ مجازی از تبریز ، ساده اما کاربردی از آستانه اشرفیه و یوکا پدی از تهران، دیگر نمایش‌هایی است که در جشنواره سراسری تئاتر خیابانی لاهیجان به اجرا در خواهد آمد.

    دبیر یازدهمین دوره جشنواره سراسری تئاتر خیابانی لاهیجان خاطرنشان کرد: برای اجرای این نمایش‌ها که به مدت سه روز در شهرستان لاهیجان ادامه خواهد یافت ، حدود ۱۳۰ بازیگر و عوامل حضور خواهند یافت و همچنین بیش از ۸۰ میهمان نیز، از استانهای مختلف کشور در این جشنواره شرکت می‌کنند

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=79732

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *