×

۲۳ میلیارد تومان اعتبار برای طرح های عمرانی انزلی اختصاص یافت

  • کد نوشته: 61794
  • ۱۳۹۹-۰۷-۲۳
  • 183 بازدید
  • ۰
  • فرماندار بندرانزلی در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان از تصویب ۲۳ میلیارد تومان اعتبار برای ۱۳۰ طرح عمرانی این شهرستان خبر داد. به گزارش گیل و دیلم، اسماعیل میرغضنفری عصر سه شنبه در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان در این زمینه گفت : از این مبلغ هشت میلیارد و ۷۸۹ میلیون تومان از محل اعتبارات استانی، […]

    ۲۳ میلیارد تومان اعتبار برای طرح های عمرانی انزلی اختصاص یافت
  • فرماندار بندرانزلی در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان از تصویب ۲۳ میلیارد تومان اعتبار برای ۱۳۰ طرح عمرانی این شهرستان خبر داد.

    به گزارش گیل و دیلم، اسماعیل میرغضنفری عصر سه شنبه در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان در این زمینه گفت : از این مبلغ هشت میلیارد و ۷۸۹ میلیون تومان از محل اعتبارات استانی، ۱۴ میلیارد و ۳۸۷ میلیون تومان از قانون استفاده متوازن و ۱۳۶ میلیون تومان از توسعه و تعمیر راه‌های روستایی اختصاص یافته است.  

    وی خاطر نشان کرد : عمده این اعتبارات به چهار دستگاه راهداری با رقم ۲۳۲ میلیون تومان، منابع طبیعی ۱۶۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، آب و فاضلاب روستایی  ۴۲۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و محیط‌زیست با ۵۰ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان اختصاص دارد.

    وی در این جلسه از روسای ادارات شهرستان بندرانزلی خواست : با هماهنگی ادارات کل نسبت به تبادل موافقت نامه ها اقدام کنند.  

    وی در ادامه از اداره راه و شهرسازی که احداث بخش اعظم ساختمان های اداری را برعهده دارد، خواست : کمیت و کیفیت را در اجرا تعهدات خود مد نظر قرار دهد.  

    میرغضنفری با بیان اینکه اکثر پروژه های انجام شده توسط این سازمان در زمان مقرر انجام نمی شوند یا دچار مشکلات فنی هستند، گفت: دستگاه‌های بهره بردار باید مشکلات خود را مستندسازی کرده و برای پیگیری به فرمانداری اعلام کنند تا راهکار مناسب برای رفع مشکل ارائه شود.  

    بندرانزلی در ۴۰ کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=61794

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *