×

رئیس هیئت فوتبال گیلان خبر داد:
۳۰ ایراد ورزشگاه بندر انزلی برطرف شد

  • کد نوشته: 105211
  • ۱۴۰۳-۰۵-۲۸
  • 28 بازدید
  • ۰
  • رئیس هیئت فوتبال گیلان با اعلام خبر برطرف شدن ۳۰ ایراد ورزشگاه زنده‌یاد قایقران بندر انزلی گفت: مهم‌ترین اقداماتی که انجام شده می‌توان به منطقه‌بندی سکوها و شماره‌گذاری حدود ۷۰ درصد از صندلی‌های ورزشگاه زنده‌یاد سیروس قایقران بندر انزلی اشاره کرد....
    ۳۰ ایراد ورزشگاه بندر انزلی برطرف شد
  • به گزارش گیل و دیلم ، قربانعلی الماس‌خاله در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: ماه گذشته نامه‌ای از سوی فدراسیون فوتبال به گیلان ارسال شد که طی آن ۴۹ ایراد برای ورزشگاه زنده‌یاد سیروس قایقران بندر انزلی عنوان شد که تاکنون حدود ۳۰ ایراد این ورزشگاه برطرف شده است.

    وی افزود: البته با تلاش مسئولان گیلان، اداره ورزش و جوانان استان و نیز باشگاه ملوان بندر انزلی این ایرادها به حداقل کاهش‌یافته و موفق شده‌ایم حداقل استانداردها را ایجاد و سازمان لیگ را قانع کنیم که بازی ملوان در این ورزشگاه برگزار شود.

    وی ادامه داد: از مهم‌ترین اقداماتی که انجام شده می‌توان به منطقه‌بندی سکوها و شماره‌گذاری حدود ۷۰ درصد از صندلی‌های ورزشگاه زنده‌یاد سیروس قایقران بندر انزلی اشاره کرد، ضمن اینکه نور ورزشگاه نیز استانداردسازی شد.

    رئیس هیئت فوتبال گیلان اضافه کرد: جابه‌جایی اتاق داوران و ناظر بازی، تغییر جایگاه کنفرانس خبری، تفکیک ورودی اتوبوس تیم‌ها، تهویه مکان مصاحبه با بازیکنان (میکسون) و همچنین بهینه‌سازی گیت‌های ورودی و خروجی از مهم‌ترین این اقدامات بود.

    الماس‌خاله بیان کرد: ورزشگاه زنده‌یاد سیروس قایقران چند مشکل بزرگ و اساسی دارد که باید ریشه‌ای برطرف شود از جمله آنکه فاقد پارکینگ است و مسئولان استان باید تلاش کنند با تعامل با سایر دستگاه‌ها زمین‌های پیرامون این ورزشگاه خریداری و محلی برای پارکینگ احداث شود

    نویسنده: امید غمخوار

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=105211

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *