×

۵۴ محکوم متواری طی یک روز در گیلان دستگیر شدند

  • کد نوشته: 97381
  • ۱۴۰۲-۱۰-۲۷
  • 53 بازدید
  • ۰
  • رئیس پلیس آگاهی گیلان از شناسایی و دستگیری ۵۴ نفر از محکومان متواری در طرح عملیاتی یکروزه پلیس در استان خبر داد.
    ۵۴ محکوم متواری طی یک روز در گیلان دستگیر شدند
  • به گزارش گیل و دیلم به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان؛ سرهنگ علیرضا حدادی روز چهارشنبه هدف از اجرای طرح‌های انتظامی را افزایش احساس امنیت و کاهش جرائم در سطح جامعه عنوان و اظهار کرد: مجموعه انتظامی با برخورد قاطع با مجرمان و تشدید اقدامات پیشگیرانه به صورت شبانه‌روزی برای تامین امنیت تلاش می کند.

    وی با بیان اینکه با هدف شناسایی و دستگیری محکومان متواری، طرح عملیاتی یک روزه پلیس به صورت متمرکز در سطح استان اجرا شد، گفت: متهمان طی عملیات های مختلف در این روز دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

    رئیس پلیس آگاهی گیلان با تاکید بر جدیت و قاطعیت پلیس در اجرای مستمر طرح‌های مقابله‌ای و پیشگیرانه، بیان‌ کرد: اجرای طرح‌های مشابه با هدف ارتقاء امنیت با جدیت در دستور کار پلیس قرار دارد.

    دستگیری و جمع‌آوری ۳۵۶ معتاد در گیلان

    در گزارش دیگری از این پایگاه، جانشین فرمانده انتظامی گیلان از اجرای طرح آرامش در شهر با هدف تشدید مبارزه با موادمخدر در گیلان خبر داد و گفت: در این راستا ۳۵۶ معتاد متجاهر، قاچاقچی و خرده‌فروش موادمخدر جمع‌آوری و دستگیر شدند.

    سردار حسین حسن‌پورافزود: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی، طرح آرامش در شهر با هدف تشدید برخورد با سوداگران مرگ و جمع‌آوری معتادان متجاهر به مدت ۲ روز توسط پلیس مبارزه با موادمخدر گیلان به مرحله اجرا درآمد.

    جانشین فرمانده انتظامی گیلان ضمن اشاره به تعامل خوب فرماندهان انتظامی شهرستان‌های تابعه در اجرای این طرح، بیان‌ کرد: در این راستا ۱۷۸ معتاد متجاهر، ۱۶۰ خرده‌فروش و ۱۸ قاچاقچی موادمخدر نیز در سطح استان جمع‌آوری و دستگیر شدند.

    این مقام انتظامی از کشف ۱۴ کیلو و ۵۳۵ گرم تریاک، ۲۲۷ گرم هروئین، ۲ کیلو و ۴۴ گرم حشیش، ۶ کیلو و ۳۶۶ گرم شیشه و ۱۶ کیلو و ۱۰۴ گرم سایر موادمخدر از این افراد خبر داد و خاطرنشان کرد: معتادان از طریق دادگاه درمان‌مدار به مراکز ترک اعتیاد برابر قانون معرفی و خرده‌فروشان و قاچاقچیان موادمخدر با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

    نویسنده: امید غمخوار
    منبع: ایرنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=97381

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *