×

۹۹ درصد مطالبات چایکاران لنگرودی پرداخت شد

  • کد نوشته: 40324
  • ۱۳۹۷-۱۰-۰۴
  • 304 بازدید
  • ۰
  • در دیدار سرپرست فرمانداری لنگرود با رئیس سازمان چای کشور عنوان شد: ۹۹ درصد مطالبات چایکاران لنگرودی پرداخت شد. رنجبر گفت: تاکنون ۴۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان مطالبات چایکاران لنگرودی پرداخت شد که‌تنها یک درصد از مطالبات چایکاران به ارزش ۴۰۰ میلیون تومان باقی مانده است. به گزارش گیل و دیلم ،محمد رنجبر نیاول […]

    ۹۹ درصد مطالبات چایکاران لنگرودی پرداخت شد
  • در دیدار سرپرست فرمانداری لنگرود با رئیس سازمان چای کشور عنوان شد: ۹۹ درصد مطالبات چایکاران لنگرودی پرداخت شد.

    رنجبر گفت: تاکنون ۴۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان مطالبات چایکاران لنگرودی پرداخت شد که‌تنها یک درصد از مطالبات چایکاران به ارزش ۴۰۰ میلیون تومان باقی مانده است.

    به گزارش گیل و دیلم ،محمد رنجبر نیاول در حاشیه دیدار با رئیس سازمان چای کشور ضمن تاکید بر حمایت از چایکاران، گفت: افزایش نرخ خرید تضمینی در راستای حمایت از چایکاران است که موجب ایجاد امید و انگیزه بیشتر برای افزایش تولید می شود.

    سرپرست فرمانداری لنگرود با بیان اینکه امسال ۲۲ هزار تن برگ سبز چای به ارزش ۴۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان از چایکاران لنگرودی خریداری شد، افزود: از این مقدار ۳۷ درصد برگ سبز درجه یک و ۶۳ درصد درجه دو است.

    وی ادامه داد: تاکنون ۴۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان مطالبات چایکاران لنگرودی پرداخت شد که‌تنها یک درصد از مطالبات چایکاران به ارزش ۴۰۰ میلیون تومان باقی مانده است.

    رنجبر با بیان اینکه ۹ هزار چایکار فعال و ۳۰ کارخانه فعال در شهرستان فعالیت می کنند، گفت: مقدار چای خشک تولیدی کارخانجات ۵ هزار تن است.

    وی تاکنون هزار و ۲۰۰ چایکار متقاضی جهت دریافت تسهیلات هستند که مجموع مبلغ پرداختی تسهیلات تاکنون یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است که به ازای هر هکتار باغ چای، دو میلیون تومان تسهیلات با سود چهار درصد پرداخت می شود که این تسهیلات تا پایان سال جاری ادامه دارد و به تدریج به چایکاران لنگرودی پرداخت می شود.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=40324

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *