×

۹ دستگاه ماشین آلات سنگین به حوزه راهداری گیلان افزوده شد

  • کد نوشته: 56846
  • ۱۳۹۹-۰۲-۲۰
  • 75 بازدید
  • ۰
  • ۹ دستگاه ماشین آلات سنگین به ارزش ۱۳ میلیارد و ۵۰۰میلیون تومان از محل اعتبارات استانی و ملی خریداری و به تجهیزات راهداری گیلان افزوده شد. به گزارش گیل و دیلم ،سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان روز شنبه در حاشیه الحاق این دستگاهها با حضور شعبانعلی خاوری سرپرست معاونت راههای […]

    ۹ دستگاه ماشین آلات سنگین به حوزه راهداری گیلان افزوده شد
  • ۹ دستگاه ماشین آلات سنگین به ارزش ۱۳ میلیارد و ۵۰۰میلیون تومان از محل اعتبارات استانی و ملی خریداری و به تجهیزات راهداری گیلان افزوده شد.

    به گزارش گیل و دیلم ،سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان روز شنبه در حاشیه الحاق این دستگاهها با حضور شعبانعلی خاوری سرپرست معاونت راههای فرعی و روستایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در جمع خبرنگاران استان  گفت: این ۹دستگاه را شامل سه دستگاه بیل مکانیکی ، یک دستگاه گریدر و پنج دستگاه لودر از اعتبارات ملی خریداری شده است.
    سبحان اله علیپور بیان کرد: هشت دستگاه دیگر به ارزش ۱۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در آینده نزدیک به مجموع ماشین آلات سنگین استان افزوده می شود.

    وی خاطر نشان کرد : تاکنون در مجموع ۱۷ دستگاه  ماشین آلات ضروری راههای استان را  تهیه کردیم .
    پیش از این ؛ حوزه راهداری گیلان دارای ۲۸۸ دستگاه ماشین آلات سبک، نیمه سنگین و سنگین  بود که ۹ دستگاه ماشین آلات دیگر امروز  افزوده  شد.

    گیلان حدود ۱۱ هزار کیلومتر راه دارد که افزون بر ۹ هزار کیلومتر راه روستایی و مابقی آزاد راه ، بزرگراه و راه فرعی و اصلی است.

    گیلان با داشتن بندرگاه و گمرکات و پایانه از مراکز مهم تجاری و از کانون های گردشگری کشور است .

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=56846

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *