×

‍ افتتاح اولین خانه ورزش روستایی گیلان در هفته تربیت بدنی و ورزش

  • کد نوشته: 23896
  • ۱۳۹۶-۰۷-۲۸
  • 173 بازدید
  • ۰
  • اولین خانه ورزش روستایی در روستای شیخ علی کلایه لاهیجان به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش روز سه شنبه ٢ آبان افتتاح می شود. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان لاهیجان، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان گفت: در راستای برنامه ریزی های […]

    ‍ افتتاح اولین خانه ورزش روستایی گیلان در هفته تربیت بدنی و ورزش
  • اولین خانه ورزش روستایی در روستای شیخ علی کلایه لاهیجان به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش روز سه شنبه ٢ آبان افتتاح می شود.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان لاهیجان، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان گفت: در راستای برنامه ریزی های دولت تدبیر و امید در جهت راه اندازی و احداث خانه های ورزش روستایی اولین ساختمان خانه ورزش در روستای شیخ علی کلایه لاهیجان که قبلا کارخانه ای بلا استفاده و مخروبه بوده تجهیز و راه اندازی شد.

    ابوالفضل صادقی ادامه داد: در طی برنامه های اداره ورزش و جوانان لاهیجان در سال جاری،یک خانه ورزش روستایی با امکانات فوتبال دستی و تشک کشتی و تاتامی ورزش های رزمی در همین سه شنبه با حضور مردم و مسئولین افتتاح می شود.

    وی افزود: امید است با مساعدت و همکاری مسئولین شاهد افتتاح تعداد بیشتری از این خانه های ورزش روستایی برای روستاییان شهرستان لاهیجان باشیم .

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=23896

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *