×

‍ پیام تبریک فرماندار شهرستان املش به مناسبت هفته قوه قضائیه

  • کد نوشته: 17435
  • ۱۳۹۶-۰۴-۰۷
  • 72 بازدید
  • ۰
  • فرماندار شهرستان املش طی پیامی فرارسیدن هفته قوه قضائیه را تبریک گفت. محمودی فرماندار املش ضمن بزرگداشت سالروز شهادت مظلومانه آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یارانش، هفته قوه قضائیه را به تمام دست اندرکاران امر قضا در کشور به خصوص در شهرستان املش تبریک گفت در این پیام آمده است: شهید بهشتی و […]

    ‍ پیام تبریک فرماندار شهرستان املش به مناسبت هفته قوه قضائیه
  • فرماندار شهرستان املش طی پیامی فرارسیدن هفته قوه قضائیه را تبریک گفت.

    محمودی فرماندار املش ضمن بزرگداشت سالروز شهادت مظلومانه آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یارانش، هفته قوه قضائیه را به تمام دست اندرکاران امر قضا در کشور به خصوص در شهرستان املش تبریک گفت

    در این پیام آمده است:

    شهید بهشتی و یارانش با نثار خون پاک خویش، اسلام و انقلاب اسلامی را بیمه کردند و پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مستحکم کردند.

    شهید بهشتی به فرموده امام راحل خار چشم دشمنان بود و خدمات ارزنده ای به اسلام و انقلاب اسلامی ارائه داد که در هفته قوه قضائیه بایستی خدمات این شهید گرانقدر در جامعه تبیین شود.

    همچنین هفته قوه قضائیه، فرصتی مغتنم برای تکریم خادمان و تلاشگران عرصه قضا و عدالت گستری و پاسداشت یاد و خاطره شهیدان والا مقام این عرصه و نیز تبیین اهمیت و جایگاه خطیر دستگاه قضایی در جامعه است.

    اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید دکتر بهشتی و یاران باوفایش و تقدیر از کلیه دست اندرکاران امر قضا در کشور به خصوص در شهرستان املش، این هفته را تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند متعال، موفقیت این عزیزان را در راه اسلام و خدمت به مسلمین مسئلت دارم.

    یونس محمودی
    فرماندارشهرستان املش

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=17435

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *