×

پیام مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گیلان بمناسبت ۱۲ اردیبهشت روز معلم

  • کد نوشته: 15674
  • ۱۳۹۶-۰۲-۱۱
  • 58 بازدید
  • ۰
  • سپاس خداوند بزرگ را که با سوگند بر قلم بر عظمت آن افزود و نعمت هدایت را با راهنمایی پیامبران به انسان ارزانی نمود تا شاهد شکوفایی خرد، بیداری وجدان و روشنی جان و ضمیر آدمی باشیم. هفته بزرگداشت مقام معلم که مقارن با شهادت علامه فرزانه حضرت آیت الله مطهری است، فرصت مناسبی است […]

    پیام مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گیلان بمناسبت ۱۲ اردیبهشت روز معلم
  • سپاس خداوند بزرگ را که با سوگند بر قلم بر عظمت آن افزود و نعمت هدایت را با راهنمایی پیامبران به انسان ارزانی نمود تا شاهد شکوفایی خرد، بیداری وجدان و روشنی جان و ضمیر آدمی باشیم.

    هفته بزرگداشت مقام معلم که مقارن با شهادت علامه فرزانه حضرت آیت الله مطهری است، فرصت مناسبی است تا از کوشش مجدانه و صادقانه پیام آوران آگاهی و اندیشه سپاسگزاری نماییم.

    به رسم ادب و اخلاق بر همه ما فرض است که در جهت قدردانی و پاسداشت مقام این عزیزان از هیچ کوششی دریغ نورزیم و باور داریم که پیشرفت متوازن هر جامعه ای با توسعه کمّی و کیفی تزکیه و تعلیم و جایگاه والای علم آموزی و تکریم منزلت تلاشگران این عرصه خطیر محقق می گردد .

    در این روزها که فرصتی برای تجلیل و تکریم معلمان و آموزگاران است یاد و خاطره همه این عزیزان به ویژه پیشکسوتان ، ایثارگران و شهدا را گرامی می داریم و بر همه آنان درود می فرستیم و امیدوارم شاهد پیشرفت روز افزون آموزش و پرورش باشیم.

    زین العابدین قربانی محمد علی نجفی

    نماینده ولی فقیه و امام جمعه رشت استاندار گیلان

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=15674

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *