×

باید آمار بازگشت بی سوادی را به حداقل برسانیم

  • کد نوشته: 16967
  • ۱۳۹۶-۰۳-۲۹
  • 79 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: نگرانی اصلی ما بازگشت بی سوادی است که باید با استفاده از روش های مختلف تشویقی و تأثیرگذاز آمار بازگشت بی سوادی را به حداقل برسانیم. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»، مهدی حاجتی در جلسه گروه بهبود کیفیت سواد آموزی استان،اظهار کرد:شاخص ریشه کنی بی سوادی از […]

    باید آمار بازگشت بی سوادی را به حداقل برسانیم
  • مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: نگرانی اصلی ما بازگشت بی سوادی است که باید با استفاده از روش های مختلف تشویقی و تأثیرگذاز آمار بازگشت بی سوادی را به حداقل برسانیم.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»، مهدی حاجتی در جلسه گروه بهبود کیفیت سواد آموزی استان،اظهار کرد:شاخص ریشه کنی بی سوادی از شاخص های ملی و جهانی محسوب می شود که این نشان از جایگاه ویژه سواد آموزی است.

    وی افزود: یکی از موضوعات مهمی که در جلسات شورای آموزش و پرورش مورد بررسی قرار می گیرد، اهمیت سوادآموزی و ریشه کنی آن است.

    مدیرکل آموزش و پرورش گیلان در ادامه سخنان خود با اشاره به ضرورت استمرار حضور سواد آموزان در کلاس های درس گفت: نگرانی اصلی ما بازگشت بی سوادی است که باید با استفاده از روش های مختلف تشویقی و تأثیرگذاز آمار بازگشت بی سوادی را به حداقل برسانیم.

    حاجتی در پایان بر لزوم تسهیل امر آموزش را تا جایی که قانون اجازه دهد برای سوادآموزان تأکید کرد.

    در ادامه مدبری فر،معاون سواد آموزی استان گفت:برای سالجاری از سوی سازمان نهضت سواد آموزی کشور برای استان گیلان ۹ هزار و ۲۰۰ نفر حجم ابلاغ اعلام شده که از این تعداد چهار هزار نفر دوره سوادآموزی، ۳ هزار و ۲۰۰ نفر دروه انتقال و ۲ هزار نفر به دوره تحکیم تخصیص داده شده است.

    معاون سواد آموزی استان گیلان در ادامه از اجرای برنامه با سواد کردن نوغانداران خبر داد و افزود: با مشارکت مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان،مرکز توسعه نوغانداری و مرکز تحقیقات ابریشم کشور، خبر داد/ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=16967

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *