×

کاهش دغدغه های اجتماعی در دستور کار سمن ها قرار دارد

  • کد نوشته: 19870
  • ۱۳۹۶-۰۵-۳۰
  • 72 بازدید
  • ۰
  • معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان گیلان با تاکید بر ضرورت آشنا ساختن اعضای جدید حوزه فعالیت سازمان های مردم نهاد، گفت: کاهش دغدغه های اجتماعی باید همواره در دستور کار سمن ها باشد . به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم هاشم اسماعیلی با بیان اینکه سمن ها باید دغدغه های اجتماعی را برطرف کنند، […]

    کاهش دغدغه های اجتماعی در دستور کار سمن ها قرار دارد
  • معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان گیلان با تاکید بر ضرورت آشنا ساختن اعضای جدید حوزه فعالیت سازمان های مردم نهاد، گفت: کاهش دغدغه های اجتماعی باید همواره در دستور کار سمن ها باشد .

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم هاشم اسماعیلی با بیان اینکه سمن ها باید دغدغه های اجتماعی را برطرف کنند، اظهار کرد: سازمان های مردم نهاد علاوه بر اینکه باید در شفاف سازی اهداف و فعالیت ها حرکت های اساسی صورت دهند، برطرف نمودن کاستی ها و دغدغه های اجتماعی نیز از محورهای اساسی تشکل های مردمی است.

    معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان گیلان با تاکید بر ضرورت آشنا ساختن اعضای جدید حوزه فعالیت سازمان های مردم نهاد، یادآور شد: کاهش دغدغه های اجتماعی باید همواره در دستور کار سمن ها باشد .

    اسماعیلی افزود: با جانمایی خانه جوان این امید می رود که در آینده نه چندان دور فعالیت های سازمان های مردم نهاد شکل مناسب تری پیدا کند.

    وی با بیان اینکه سازمان های مردم نهاد جایگاهی امن برای آینده سازان ایران اسلامی هستند، گفت: با برنامه ریزی هایی که این سمن ها انجام می دهند، می توان از ظرفیت های موجود آنها به نحوه مطلوب استفاده کرد.

    معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان گیلان به خانواده ها توصیه کرد با اطمینان خاطر فرزندانتان را به این گونه کانون ها بسپارید تا از حضور اساتید مجرب در این کانون جهت اعتلای رشد فرهنگی جوانان استفاده بهینه داشته باشند.

    اسماعیلی با تأکید بر این موضوع که فعالیت ها داوطلبانه در بین اعضای سازمان مردم نهاد می بایست تقویت و گسترش یابد، افزود: هر کس هر هنر وایده ای دارد می بایست بصورت عام المنفعه در اختیار اجتماع قرار دهد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=19870

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *