×

بازار ماهی‌فروشان رودسر در کشاکش وعده و وعید مسئولان / مصوبات استانداران گیلان هم بر زمین ماند

  • کد نوشته: 25390
  • ۱۳۹۶-۰۹-۰۱
  • 88 بازدید
  • ۰
  • مصوبات استانداران گیلان درباره بازار ماهی‌فروشان رودسر که تنها با مشارکت مردمی پیشرفت ۲۵ درصدی دارد هم بر زمین مانده است. اسماعیل اصغرزاده رودسری صبح امروز در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری گیل و دیلم، درباره آخرین وضعیت بازار ماهی‌‌فروشان شهر رودسر اظهار داشت:‌ پروژه بازار ماهی رودسر در سال ۸۹ به دست استاندار فقید […]

    بازار ماهی‌فروشان رودسر در کشاکش وعده و وعید مسئولان / مصوبات استانداران گیلان هم بر زمین ماند
  • مصوبات استانداران گیلان درباره بازار ماهی‌فروشان رودسر که تنها با مشارکت مردمی پیشرفت ۲۵ درصدی دارد هم بر زمین مانده است.

    اسماعیل اصغرزاده رودسری صبح امروز در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری گیل و دیلم، درباره آخرین وضعیت بازار ماهی‌‌فروشان شهر رودسر اظهار داشت:‌ پروژه بازار ماهی رودسر در سال ۸۹ به دست استاندار فقید گیلان آقای مهندس قهرمانی کلنگ‌زنی شد اما با داشتن ۱۱۰ عضو و مشارکت اولیه مردمی ۲۲۰ میلیون تومانی با ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی متوقف شده است.

    وی افزود: زمین مربوط به بازار ماهی‌فروشان با مشارکت شهرداری وقت با ۴۰ درصد سهام شهرداری و ۶۰ درصد آورده شرکت نسیم خزر دریافت و پروژه را شروع کردیم.

    رئیس هیأت مدیره شرکت تعاونی نسیم خزر با بیان اینکه این پروژه دارای پروانه ساختمانی است گفت: کمبود منابع مالی باعث شد تسهیلات در نظر گرفته شده هم برای این پروژه بی‌فایده باشد.

    وی ادامه داد:‌ بنده به عنوان رئیس هیأت مدیره پروژه بازار ماهی‌فروشان رودسر از مسئولان شهرستان و بویژه فرماندار شهرستان درخواست می‌کنم برای باقیات و صالحات خودشان به این پروژه رسیدگی کنند.
    اصغرزاده با اشاره به مذاکرات انجام گرفته شده با شهرداران سابق رودسر از جمله آقایان کحالی و قنبرزاده اظهار کرد: یکی از شعارهای شورای پنجم سامان دادن به پروژه بازار ماهی‌فروشان بود اما عملا در این خصوص کاری صورت نگرفته است.

    وی افزود:‌ با توجه به موقعیت جغرافیایی پروژه که در مسیر کمربندی قرار گرفته است و معضل ترافیکی که در بازار فعلی ماهی‌فروشان وجود دارد از مسئولان می‌خواهم که به این پروژه توجه کنند.

    رئیس هیأت مدیره شرکت تعاونی نسیم خزر گفت:‌ تاکنون تنها برای این پروژه از محل ۲۲۰ میلیون تومان آورده مردمی هزینه شده است.

    اصغرزاده ادامه داد:‌ در زمان استانداری آقای قهرمانی ۲ میلیارد تومان و در زمان استانداری آقای هاشم‌نیا ۳ میلیارد تومان برای این پروژه مصوب شد و حتی به بانک معرفی شدیم ولی با وجود داشتن پروانه و مجوزها و مشارکت ۴۰ درصدی شهرداری هیچ کدام از این مبالغ تخصیص پیدا نکرد.

    وی با بیان اینکه قرار بود پروژه ظرف ۲ سال به مرحله بهره‌برداری برسد اما کار در ۲۵ درصد متوقف شد افزود:‌ تنها فرماندار وقت برای این پروژه نامه‌نگاری‌هایی انجام دادند و زحمت کشیدند اما از دیگر مسئولان از نماینده گرفته تا اعضای شورا هیچ کمکی نکردند و تنها قول و وعده دادند/ابوالفضل شکری

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=25390

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *