×

پیام تبریک بخشدار مرکزی سیاهکل به مناسبت ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار

  • کد نوشته: 27973
  • ۱۳۹۶-۱۱-۰۳
  • 74 بازدید
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از روابط عمومی بخشداری مرکزی سیاهکل، مهندس سیده زهرا میراعلمی بخشدار مرکزی سیاهکل در پیامی فرارسیدن ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار را تبریک گفت. متن پیام مهندس میراعلمی به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم خجسته زاد روز بانوی کربلا ، اسوه نیکی‌ها […]

    پیام تبریک بخشدار مرکزی سیاهکل به مناسبت ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار
  • به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از روابط عمومی بخشداری مرکزی سیاهکل، مهندس سیده زهرا میراعلمی بخشدار مرکزی سیاهکل در پیامی فرارسیدن ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار را تبریک گفت.

    متن پیام مهندس میراعلمی به این شرح است:

    بسم الله الرحمن الرحیم

    خجسته زاد روز بانوی کربلا ، اسوه نیکی‌ها حضرت زینب (س) به نام روز پرستار نام گذاری شده است تا از عظمت و نقش گران قدر آن حضرت در کربلای معلی و آقا ابا عبدا الله (ع) یاد نماییم و به یقین نامگذاری این روز بزرگ به نام پرستار در نظام مقدس جمهوری اسلامی برای قدر دانستن و ارج نهادن به مقام والای پرستاران است.
    همراهی و ایثار جامعه پرستاری در سال های گذشته به خصوص در دوران دفاع مقدس، شاهدی محکم از هدفمندی و تعهد این گروه فرهیخته می باشد.
    اینجانب سالروز ولادت حضرت زینب (س) را به یکایک پرستاران تبریک عرض نموده و از درگاه ایزد سبحان توفیقات روزافزون این بزرگواران را در تحقق اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) و دولت تدبیر و امید خواستارم.

    سیده زهرا میر اعلمی
    بخشدار مرکزی سیاهکل

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=27973

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *