×

یخبندان و مه صبحگاهی در گیلان/کاهش دما در ارتفاعات تا منفی ۱۳

  • کد نوشته: 28305
  • ۱۳۹۶-۱۱-۱۰
  • 86 بازدید
  • ۰
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از افزایش نسبی دما، احتمال مه صبحگاهی همراه با یخبندان طی صبح ها و شب ها در استان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،مازیار غلامی روز سه شنبه بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار جوی پایدار در منطقه است […]

    یخبندان و مه صبحگاهی در گیلان/کاهش دما در ارتفاعات تا منفی ۱۳
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از افزایش نسبی دما، احتمال مه صبحگاهی همراه با یخبندان طی صبح ها و شب ها در استان خبر داد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،مازیار غلامی روز سه شنبه بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار جوی پایدار در منطقه است که بر این اساس تا پایان هفته، به طور غالب طی صبح ها و شب ها یخبندان (بویژه ارتفاعات و دامنه ها) ، احتمال مه صبحگاهی و روند افزایش نسبی دما مورد انتظار است.
    وی ادامه داد: همچنین گاهی با جنوبی شدن جریانات، شرایط برای وزش باد جنوبی در منطقه مهیاست.
    سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان آسمان استان را صاف تا قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر عنوان و برای فردا (چهارشنبه) نیز آسمان را صاف تا قسمتی ابری، بعضی نقاط یخبندان ، وزش باد جنوبی پیش بینی کرد.
    غلامی بیشینه دمای گیلان طی شبانه روز گذشته را با پنج درجه مربوط به شهرهای انزلی، رشت، لاهیجان و رودسر عنوان و کمینه دما را با ۱۳ درجه زیرصفر مربوط به دیلمان ذکر کرد.
    وی گفت: کمینه دمای ثبت شده در ایستگاه هواشناسی فرودگاه رشت طی شبانه روز گذشته نیز سه درجه زیرصفر بوده است

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=28305

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *