×

پیام تبریک بخشدار مرکزی سیاهکل به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر

  • کد نوشته: 28410
  • ۱۳۹۶-۱۱-۱۲
  • 80 بازدید
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از روابط عمومی بخشداری سیاهکل سیده زهرا میراعلمی بخشدار مرکزی سیاهکل در پیامی فرارسیدن دهه مبارک فجر و سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را تبریک و تهنیت گفت. در این پیام آمده است: ایام مبارک و غرور آفرین دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی […]

    پیام تبریک بخشدار مرکزی سیاهکل به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر
  • به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از روابط عمومی بخشداری سیاهکل سیده زهرا میراعلمی بخشدار مرکزی سیاهکل در پیامی فرارسیدن دهه مبارک فجر و سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را تبریک و تهنیت گفت.

    در این پیام آمده است:

    ایام مبارک و غرور آفرین دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی امسال که مقارن شده است با ایام شهادت ام ابیها حضرت زهرا(س)، یاد آور راهبری های انقلابی و حیات بخش رهبر کبیر انقلاب و فداکاری های عظیم یاران امام (ره) و ملت بزرگ ایران می باشد.

    دهه مبارک فجر، تجلی شکوهمند حماسه و سرافرازی ملتی است که در عصر ظلمت وتاریکی، با انقلاب اسلامی خویش، صفحه های زریّن را در تاریخ حیات آدمی گشود و ندای خداخواهی، معنویت، آزادی و استقلال را در گوش جهانیان طنین‏ انداز کرد. دهه فجر،‌ سرآغاز طلوع اسلام،‌ خاستگاه ارزشهای اسلامی، مقطع رهایی ملت ایران و بخشی از تاریخ سربلندی و عزت ماست که گذشته را از آینده جدا ساخته است.

    ۲۲ بهمن اوج شکوه و عظمت پیروزی ملتی مسلمان و متکی به آرمان های ائمه (ع) برعلیه طاغوت است که یاد و خاطره حماسه سازی های آنان هرگز از صفحه تاریخ و ذهن مردم ایران و جهان محو و زدوده نخواهد شد.

    اینجانب در آستانه بهاری دیگر از انقلاب شکوهمند کشور عزیزمان بر خود لازم می دانم، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام(ره) شهدا، پیروزی انقلاب اسلامی را به محضر رهبر فرزانه انقلاب و ریاست محترم جمهور و دیگرخدمتگزاران نظام و بویژه مردم شریف شهرستان سیاهکل تبریک و شادباش عرض نمایم. از خدای سبحان خواهانم که توفیق احیای همیشگی و پاسداشت این ارزش ها را به همه ما عنایت فرماید.

    سیده زهرا میراعلمی
    بخشدار مرکزی سیاهکل

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=28410

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *