×

لزوم ارائه آموزش‌های لازم جهت تحقق اشتغال فراگیر

  • کد نوشته: 29060
  • ۱۳۹۶-۱۱-۲۵
  • 78 بازدید
  • ۰
  • سرپرست فرمانداری رشت با بیان اینکه اشتغال فراگیر برای نهادینه شدن نیازمند آموز‌ش‌های بیشتری است،گفت:تا زمانی که تیم کارشناسی در ادارات در جریان توضیحات و جزئیات لازم طرح‌های اشتغالزایی نباشند،نمی‌توانند کمک کنند. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،سیدمحمد احمدی در جلسه کارگروه رفع موانع تولید و اشتغال که در فرمانداری برگزار شد، ضمن […]

    لزوم ارائه آموزش‌های لازم جهت تحقق اشتغال فراگیر
  • سرپرست فرمانداری رشت با بیان اینکه اشتغال فراگیر برای نهادینه شدن نیازمند آموز‌ش‌های بیشتری است،گفت:تا زمانی که تیم کارشناسی در ادارات در جریان توضیحات و جزئیات لازم طرح‌های اشتغالزایی نباشند،نمی‌توانند کمک کنند.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،سیدمحمد احمدی در جلسه کارگروه رفع موانع تولید و اشتغال که در فرمانداری برگزار شد، ضمن قدردانی از مردم جهت حضور پرشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن،اظهار کرد:دستگاه‌ها و بانک‌ها اگر موانعی در حوزه اشتغالزایی دارند،گزارش ارائه کنند.

    سرپرست فرمانداری رشت با بیان اینکه اشتغال فراگیر را برای نهادینه شدن نیازمند آموز‌ش‌های بیشتری است و بر تکریم ارباب رجوع تاکید کرد و افزود:تا زمانی که تیم کارشناسی در ادارات در جریان توضیحات و جزئیات لازم طرح‌های اشتغالزایی نباشند، نمی‌توانند کمک کنند.

    احمدی با بیان اینکه آمار اشتغالزایی صورت گرفته در سطح شهرستان رشت در سالجاری ۲ هزار و ۳۵۶ نفر بوده است، افزود:۳۰۵ نفر در سامانه اشتغال ثبت نام کردند و ۳ طرح در زمینه شیلات،کشاورزی و میراث فرهنگی و ورزش و جوانان تایید شده است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=29060

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *