×

سخنگوی فراکسیون گردشگری مجلس مطرح کرد: بی‌رغبتی سرمایه‌گذاران بخش گردشگری با مانع‌تراشی‌های پی‌درپی

  • کد نوشته: 30132
  • ۱۳۹۶-۱۲-۲۸
  • 97 بازدید
  • ۰
  • سخنگوی فراکسیون گردشگری مجلس شورای اسلامی از مانع‌تراشی‌های پی‌درپی و ایجاد بی‌رغبتی در سرمایه‌گذاران بخش گردشگری انتقاد کرد و گفت: علیرغم فقدان زیرساخت‌ها شمال مقصد گردشگران است. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، ذبیح الله نیکفر شامگاه یکشنبه در گفت‌وگویی در رشت با تأکید بر توسعه زیرساخت‌های گردشگری در استان اظهار کرد: ظرفیت‌ها […]

    سخنگوی فراکسیون گردشگری مجلس مطرح کرد: بی‌رغبتی سرمایه‌گذاران بخش گردشگری با مانع‌تراشی‌های پی‌درپی
  • سخنگوی فراکسیون گردشگری مجلس شورای اسلامی از مانع‌تراشی‌های پی‌درپی و ایجاد بی‌رغبتی در سرمایه‌گذاران بخش گردشگری انتقاد کرد و گفت: علیرغم فقدان زیرساخت‌ها شمال مقصد گردشگران است.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، ذبیح الله نیکفر شامگاه یکشنبه در گفت‌وگویی در رشت با تأکید بر توسعه زیرساخت‌های گردشگری در استان اظهار کرد: ظرفیت‌ها و زیرساخت‌هایی که باید در توسعه گردشگری ایجاد شود هنوز در گیلان فراهم نیست.

    وی با اشاره به مانع‌تراشی دستگاه‌ها برای توسعه ظرفیت‌های گردشگری در گیلان گفت: سرمایه‌گذارانی که برای گردشگری به سازمان‌های مربوطه مراجعه می‌کنند با موانع متعدد روبرو می‌شوند.

    سخنگوی فراکسیون گردشگری مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مانع‌تراشی پی‌درپی رغبت را سرمایه‌گذاران گرفته افزود: موانع موجود در مسیر سرمایه‌گذاری مخصوصاً در گیلان موجب بی‌رغبتی در سرمایه‌گذاران و فعالان بخش گردشگری شده است.

    نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر لزوم رفع موانع موجود در توسعه گردشگری بیان کرد: در جلسات بر حمایت از سرمایه‌گذاران و بخش خصوصی گفت‌وگو می‌شود اما رویه‌ و نحوه برخورد با سرمایه‌گذاران بخش گردشگری تغییر نمی‌کند.

    عضو مجمع نمایندگان استان گیلان با بیان اینکه فقدان امکانات زیرساختی در گیلان نتوانسته رونقی در اقتصاد مردم ایجاد کند اظهار کرد: در حال حاضر حضور گردشگر در گیلان جز ترافیک سنگین در مواصلات و ایجاد مشکلات برای مردم منفعت دیگری نداشته است.

    نیکفر با بیان اینکه باوجود تمام ضعف‌ها شمال کشور همچنان مقصد گردشگران است گفت: مردم علاقه‌مندند تا شمال کشور را در اوج فقدان زیرساخت‌ها مقصد گردشگری خود قرار بدهند اما باید ظرفیت‌ها و زیربنای گردشگری توسعه پیدا کند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=30132

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *