×

پیام مشترک نماینده ولی فقیه در گیلان و استاندار گیلان به مناسبت اعیاد شعبانیه

  • کد نوشته: 30967
  • ۱۳۹۷-۰۲-۰۱
  • 99 بازدید
  • ۰
  • نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت و همچنین استاندار گیلان به مناسبت اعیاد شعبانیه پیام مشترکی صادر کردند. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،آیت الله فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت و همچنین مصطفی سالاری،استاندار گیلان به مناسبت اعیاد شعبانیه پیام مشترکی صادر کردند. متن این […]

    پیام مشترک نماینده ولی فقیه در گیلان و استاندار گیلان به مناسبت اعیاد شعبانیه
  • نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت و همچنین استاندار گیلان به مناسبت اعیاد شعبانیه پیام مشترکی صادر کردند.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،آیت الله فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت و همچنین مصطفی سالاری،استاندار گیلان به مناسبت اعیاد شعبانیه پیام مشترکی صادر کردند. متن این پیام به شرح زیر است:

    ایام شعبان المعظم،ماه منسوب به پیامبر رحمت و مهربانی به طلوع انوار تابناکی از آسمان ولایت و امامت مزین گشته که قدومشان،روشنی بخش دل‌ها و دیدگان،نامشان در تاریخ اسلام پر تلألو و سیره و منش‌شان چراغ راه هدایت است.

    نامگذاری سالروز میلاد خجسته سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع)به عنوان روز پاسدار،میلاد سراسر نور قمر منیر بنی هاشم به عنوان روز جانباز، میلاد سید الساجدین حضرت امام  زین العابدین(ع)به عنوان نمادی از ایستادگی و استقامت و میلاد فخر جهانیان مهدی موعود(عج)به عنوان روز سربازان گمنام آن حضرت و روز جهانی مستضعفان نمایانگر پیوند عمیق و دلدادگی مردم و نظام اسلامی با خاندان عصمت و طهارت است.

    اینجانبان با درود به ارواح طیبه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای عظیم الشأن و ارج گذاری به مقام پاسداران،جانبازان و ایثارگران میهن اسلامی،خجسته اعیاد فرخنده‌ شعبانیه رابه مردم ولایتمدار گیلان تبریک عرض نموده و از درگاه ایزدمنان ایام پرشور و نشاطی همراه با بهروزی و سلامتی را برای آنان مسئلت می‌نماییم.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=30967

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *