×

نماینده گیلان در مجلس خبرگان: بهره گیری از توان اجرایی افراد کارآمد موجب اعتلای گیلان می شود

  • کد نوشته: 32955
  • ۱۳۹۷-۰۴-۰۱
  • 88 بازدید
  • ۰
  • نماینده گیلان در مجلس خبرگان، با تاکید بر لزوم نقش آفرینی نیروی انسانی متعهد و متخصص در پیشبرد اهداف نظام خاطرنشان کرد: بهره گیری از توان اجرایی افراد کارآمد موجب اعتلای استان می شود. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، آیت‌الله سید علی حسینی اشکوری در دیدار با استاندار گیلان، با اشاره به حادثه سیلاب […]

    نماینده گیلان در مجلس خبرگان: بهره گیری از توان اجرایی افراد کارآمد موجب اعتلای گیلان می شود
  • نماینده گیلان در مجلس خبرگان، با تاکید بر لزوم نقش آفرینی نیروی انسانی متعهد و متخصص در پیشبرد اهداف نظام خاطرنشان کرد: بهره گیری از توان اجرایی افراد کارآمد موجب اعتلای استان می شود.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، آیت‌الله سید علی حسینی اشکوری در دیدار با استاندار گیلان، با اشاره به حادثه سیلاب اخیر در روستای کاکرود شهرستان رودسر، بر لزوم اهتمام ویژه برای رفع آسیب های موجود در منطقه تاکید کرد.

    وی اقدامات در حال انجام برای خدمت‌رسانی و رفع مشکلات مناطق سیل‌زده را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: از مسئولان می‌خواهم که تا اتمام عملیات در این مناطق حضور داشته و دلسوزانه خدمت رسانی کنند.

    آیت الله اشکوری، با قدردانی از استاندار و سایر مدیران گیلان که علاوه بر حضور در منطقه، از ساعات ابتدایی نسبت به رفع مشکل تلاش کردند، گفت: همدلی با حادثه دیدگان و تامین نیازمندی های ضروری آنها اقدامی خداپسندانه است.

    وی همچنین به موضوعات توسعه محور گیلان اشاره کرد و با تاکید بر لزوم نقش آفرینی نیروی انسانی متعهد و متخصص در پیشبرد اهداف نظام خاطرنشان کرد: بهره گیری از توان اجرایی افراد کارآمد موجب اعتلای استان می شود.

    نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری، ظرفیت های استان را عامل توسعه و پیشرفت خواند و عنوان کرد: با تکیه بر ظرفیت های طبیعی و گردشگری باید رونق اقتصادی گیلان را محقق کرد و الزامات فرهنگی و توجه به شئونات اسلامی را در اجرای طرح ها مورد توجه قرار داد.

    وی به بیان برخی مشکلات اجتماعی پرداخت و معضلات این بخش را عامل بسیاری از ناهنجاری ها در جامعه خواند.

    آیت الله اشکوری در ادامه به مشکلات برخی از کارخانه های استان اشاره کرد و واحدهای تولیدی را عامل رونق اقتصادی، اشتغال و کاهش آسیب های اجتماعی خواند.

    وی در پایان خواستار تعامل بیشتر مدیران استانی و نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی شد و اظهار کرد: این هم افزایی می تواند موجب جذب بیشتر اعتبارات و امکانات برای رفع چالش های استانی شود/ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=32955

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *