×

 راه یابی دو اثر نمایشی از لاهیجان به مرحله نهایی سیزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی مریوان

  • کد نوشته: 35094
  • ۱۳۹۷-۰۵-۲۵
  • 61 بازدید
  • ۰
  • نمایش «شهردار کیه؟» و «دعای آفتاب» از لاهیجان به مرحله نهایی سیزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی مریوان راه یافتند. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان ؛ پس از بررسی طرح ها و آثار رسیده توسط داوران بخش بازبینی، در مجموع ۲۸ اثر جواز حضور در بخش […]

     راه یابی دو اثر نمایشی از لاهیجان به مرحله نهایی سیزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی مریوان
  • نمایش «شهردار کیه؟» و «دعای آفتاب» از لاهیجان به مرحله نهایی سیزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی مریوان راه یافتند.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان ؛ پس از بررسی طرح ها و آثار رسیده توسط داوران بخش بازبینی، در مجموع ۲۸ اثر جواز حضور در بخش پایانی سیزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان را از آن خود کردند.

    از این تعداد نمایش آیینی «دعای آفتاب » به نویسندگی و کارگردانی محمد علی صادق حسنی از گروه نمایش خورتاب و نمایش خیابانی «شهردارکیه ؟ » از گروه تئاتر همزاد لاهیجان به مرحله نهایی سیزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی مریوان راه یافتند .

    علی مرتضوی ، منوچهر امیری، محمد علیجانی ،عباس امینی راد ،شهریار صادق حسنی، سلیم انصافی ،مینا حقانی ،سوگند عاشوری و هانیه سامانی بازیگران نمایش آیینی «دعای آفتاب »می باشند. این نمایش بیانگر یکی از آیینهای مردم سرزمین گیلان است.

    نمایش «شهردار کیه؟» با موضوع اجتماعی به کارگردانی فاطمه علی پرست  و طرح و ایده  نگارنادری نمایش دیگریست که به این جشنواره راه یافته است .

    حمیدرضا شعبانی ،مهرداد فتحی و شاهین شعبانی  از جمله بازیگران این نمایش هستند.

    سیزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان از ١٠ لغایت ١۴ شهریور ماه امسال به دبیری جلال قلعه شاخانی در مریوان برگزار می شود.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=35094

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *