×

فرماندار املش: هفته دولت فرصتی برای تقویت همدلی بین دولت و ملت است

  • کد نوشته: 35512
  • ۱۳۹۷-۰۶-۰۴
  • 63 بازدید
  • ۰
  • فرماندار شهرستان املش پیش از خطبه نماز جمعه به مناسبت فرارسیدن هفته دولت، این هفته را فرصتی برای تقویت همدلی بین دولت و ملت دانست.  به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،دکتر محمودی اظار داشت: همراهی مستمر ملت با دولت تدبیر و امید، حمایت و پشتیبانی آحاد مردم ایران همیشه مهمترین عامل و رکن […]

    فرماندار املش: هفته دولت فرصتی برای تقویت همدلی بین دولت و ملت است
  • فرماندار شهرستان املش پیش از خطبه نماز جمعه به مناسبت فرارسیدن هفته دولت، این هفته را فرصتی برای تقویت همدلی بین دولت و ملت دانست.

     به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،دکتر محمودی اظار داشت: همراهی مستمر ملت با دولت تدبیر و امید، حمایت و پشتیبانی آحاد مردم ایران همیشه مهمترین عامل و رکن اساسی در تحقق اهداف و برنامه‌های ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران و دولتمردان بوده است.

    وی خاطر نشان کرد: هفته دولت فرصتی برای تقویت همدلی بین دولت و ملت است؛ فرصتی است تا مردم قدرشناس ایران اسلامی با دستاوردها و تلاش های خادمان خود در دولت تدبیر و امید آشنا شوند .

    نماینده عالی دولت در شهرستان گفت:هفته دولت فرصتی است تا نیروهای خدوم دولت در تجدید پیمان با شهیدان رجایی و باهنر افق های تازه ای از پیشرفت و توسعه را طراحی و حماسه اقتصادی را به منصه ظهور رسانده و زمینه های رشد و پیشرفت روزافزون کشور را در حیطه های مختلف فراهم آورند.

    وی گزارشی از افتتاح پروژهای افتتاحی در هفته دولت در شهرستان بیان داشت و گفت : پروژه هایی بالغ بر ۲۶ میلیارد تومان در غالب پروژه های گازرسانی،آبرسانی،آسفالت راه روستایی ،عمران شهری و کشاورزی در شهرستان مورد بهره برداری و افتتاح خواهد رسید

    فرماندار شهرستان املش خاطر نشان کرد: با تدبیر دولت آقای دکتر روحانی تعداد ۳۰۶ طرح با ایجاد اشتغالزایی مستقیم ۵۲۵ نفر و با پرداخت تسهیلات بانکی ۲۰ میلیارد و ۹۷۳ ملیون تومان به این طرح ها در حوزه کشاورزی ،گردشگری و خدماتی به متقاضیان دریافت وام توسط بانک های عامل استان و شهرستان پرداخت شد.

    محمودی در پایان گفت: تعداد ۱۰۵ طرح در قالب مختلف توسعه ای و تولیدی درکمیسیون کارای شهرستان تصویب و برای بانکهای استان ارسال و امیدواریم حسب دستوردکتر سالاری استاندار محترم، بانک های عامل نسبت به پرداخت تسهیلات به متقاضیان سرعت بخشیده تا شاهد بستر رشد و توسعه اشتغال و کاهش نرخ بیکاری در شهرستان شاهد باشیم

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=35512

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *