×

سینماهای گیلان در ایام سوگواری تعطیل می شوند

  • کد نوشته: 36344
  • ۱۳۹۷-۰۶-۲۶
  • 88 بازدید
  • ۰
  • سینماهای استان گیلان بمناسبت ایام سوگواری ابا عبدالله حسین(ع) همزمان با سراسر کشور تعطیل می شوند. معاون هنری و امور سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ضمن اعلام این خبر افزود: به مناسبت ایام شهادت امام‌ حسین (ع) سینماهای سراسر کشور در آستانه تاسوعا و عاشورا، چهار روز تعطیل خواهند شد. به گزارش […]

    سینماهای گیلان در ایام سوگواری تعطیل می شوند
  • سینماهای استان گیلان بمناسبت ایام سوگواری ابا عبدالله حسین(ع) همزمان با سراسر کشور تعطیل می شوند.

    معاون هنری و امور سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ضمن اعلام این خبر افزود: به مناسبت ایام شهادت امام‌ حسین (ع) سینماهای سراسر کشور در آستانه تاسوعا و عاشورا، چهار روز تعطیل خواهند شد.
    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،سید امیر مصباح روز دوشنبه در گفت و گویی افزود: این تصمیم از سوی شورای صنفی نمایش اتخاذ شده و تمامی سینماهای کشور از ساعت ۱۷ روز سه‌شنبه ۲۷ شهریورماه تعطیل می‌شوند.

    وی ادامه داد: بر اساس این تصمیم تعطیلی سینماها تا روز شنبه ۳۱ شهریور و شهادت حضرت امام زین العابدین (ع) ادامه خواهد داشت.

    معاون هنری و امور سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان تصریح کرد: از روز یکشنبه یکم مهرماه، همراه با آغاز هفته دفاع مقدس، تمامی سینماهای کشور بازگشایی شده و فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

    استان گیلان دارای ۹ سینمای فعال و سه سینمای غیر فعال با ظرفیت پنج هزار و ۷۶۸صندلی است.

    منبع: ایرنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=36344

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *