×

در ۴۸ ساعت آینده؛ کاهش دمای هوا در گیلان/ دریا برای فعالیت‌های مرتبط نامناسب است

  • کد نوشته: 37442
  • ۱۳۹۷-۰۷-۲۱
  • 90 بازدید
  • ۰
  • سرپرست پیش بینی اداره کل هواشناسی گیلان از بارش باران و کاهش دمای هوای این استان برای ۴۸ ساعت آینده خبرداد و گفت: دریا برای انجام فعالیت‌های مرتبط نامناسب است. به گزارش گیل و دیلم ،مازیار غلامی در گفتگویی با اشاره به بارش خفیف باران در شهرهای آستارا، منجیل، جیرنده و رشت، اظهارکرد: الگوی حاکم […]

    در ۴۸ ساعت آینده؛ کاهش دمای هوا در گیلان/ دریا برای فعالیت‌های مرتبط نامناسب است
  • سرپرست پیش بینی اداره کل هواشناسی گیلان از بارش باران و کاهش دمای هوای این استان برای ۴۸ ساعت آینده خبرداد و گفت: دریا برای انجام فعالیت‌های مرتبط نامناسب است.

    به گزارش گیل و دیلم ،مازیار غلامی در گفتگویی با اشاره به بارش خفیف باران در شهرهای آستارا، منجیل، جیرنده و رشت، اظهارکرد: الگوی حاکم بر نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده فعالیت این سامانه از عصر و شب امروز و همچنین فردا در استان گیلان است.

    غلامی افزود: ابرناکی و مه آلوده بودن هوا، وزش باد و احتمال رعد و برق از جمله پدیده‌های جوی پیش بینی شده برای استان گیلان در این مدت است.

    وی با بیان اینکه برای فردا (یکشنبه) انتظار می رود تا حدودی از شدت بارش‌ها کاسته شود، گفت: همچنین براساس الگوی نقشه‌های هواشناسی پیش بینی اداره کل هواشناسی گیلان برای فردا، آسمانی ابری تا قسمتی ابری و کاهش ابر در برخی از مناطق است.

    سرپرست پیش بینی اداره کل هواشناسی گیلان در ادامه تصریح کرد: نواحی جلگه‌ای گیلان نیز برای فردا شاهد بارش پراکنده باران با شدت کمتر است. کاهش ناپایداری جوی در این استان از اواخر وقت امشب رخ می دهد.

    وی با اشاره به شرایط جوی استان گیلان در روزهای دوشنبه و سه شنبه از ورود یک سامانه بارشی جدید به این منطقه خبرداد و گفت: براساس نقشه‌های حاکم بر الگوهای هواشناسی این بارش‌ها در ساعات عصر و شب بیشتر خواهد بود.

    غلامی افزود: پایداری این شرایط جوی در روز سه شنبه سبب ابرناکی، مه آلوده بودن هوا و کاهش محسوس دما و بارش باران می شود.

    وی در ادامه بیان کرد: براساس این الگوها در روزهای پایانی هفته جاری شاهد پایداری شرایط جوی و افزایش دما در غالب نقاط استان گیلان هستیم.

    سرپرست پیش بینی اداره کل هواشناسی گیلان اظهارکرد: در حال حاضر بیشینه ارتفاع موج دریای خزر در سواحل حدود یک و نیم متر برآورده شده که با توجه به مواج و طوفانی بودن دریا شرایط برای فعالیت های مرتبط با دریا، صید و دریانوردی مناسب نیست.

    منبع: مهر

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=37442

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *