×

باران باعث آبگرفتگی معابر و کندی تردد در آستارا شد

  • کد نوشته: 38334
  • ۱۳۹۷-۰۸-۱۵
  • 88 بازدید
  • ۰
  • بارش باران در آستارا باعث کاهش دما، آبگرفتگی معابر و کندی تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی این شهرستان شد. به گزارش گیل و دیلم ،رئیس اداره هواشناسی آستارا روز سه شنبه گفت: در ۲۴ ساعت گذشته در این شهرستان حدود ۱۲ میلیمتر باران باریده و دمای هوا با دو درجه کاهش نسبت به شبانه […]

    باران باعث آبگرفتگی معابر و کندی تردد در آستارا شد
  • بارش باران در آستارا باعث کاهش دما، آبگرفتگی معابر و کندی تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی این شهرستان شد.

    به گزارش گیل و دیلم ،رئیس اداره هواشناسی آستارا روز سه شنبه گفت: در ۲۴ ساعت گذشته در این شهرستان حدود ۱۲ میلیمتر باران باریده و دمای هوا با دو درجه کاهش نسبت به شبانه روز گذشته ۱۳ درجه سانتیگراد، رطوبت آن ۹۴ درصد و سرعت وزش باد ۱۰ کیلومتر بر ساعت است.
    فردین فرتوت نیا افزود: وضعیت جوی شبانه روز آینده بارانی و مه آلود پیش بینی می شود و از بعد از ظهر فردا ناپایداری ها کاهش خواهد یافت.
    آبگرفتگی در خیابان های شهید رستمیان، کوی پاسداران، کشاورز، ورودی روستای باغچه سرا و خیابان های منتهی به بازار ساحلی آستارا مشهود است.
    انور بی نیاز رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای آستارا نیز با اشاره به بارندگی در ارتفاعات، رانندگان را به رعایت احتیاط بیشتر در گذر از محور کوهستانی آستارا-اردبیل توصیه کرد.
    شهرستان مرزی بندر آستارا در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد و با یک هزار و ۲۰۰ میلیمتر بارش در سال، جزو پربارش ترین مناطق ایران است.

    منبع: ایرنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=38334

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *