×

شهردار لاهیجان خبر داد: بازگشایی جزیره استخر لاهیجان به خواسته ۷۶ درصد مردم/ ورود سالانه ۶ میلیون نفر گردشگر به لاهیجان

  • کد نوشته: 40417
  • ۱۳۹۷-۱۰-۰۷
  • 97 بازدید
  • ۰
  • شهردار لاهیجان به خواسته ۷۶ درصد از مردم شهر لاهیجان مبنی بر بازگشایی جزیره استخر لاهیجان اشاره کرد و گفت: مبلغ ۵۲ میلیارد ریال به صندوق دادگستری واریز شده و در آینده نزدیک جزیره استخر لاهیجان بازگشایی می شود. به گزارش گیل و دیلم به نقل از ایسنا، مسعود کاظمی در دیدار کارکنان شهرداری و […]

    شهردار لاهیجان خبر داد: بازگشایی جزیره استخر لاهیجان به خواسته ۷۶ درصد مردم/ ورود سالانه ۶ میلیون نفر گردشگر به لاهیجان
  • شهردار لاهیجان به خواسته ۷۶ درصد از مردم شهر لاهیجان مبنی بر بازگشایی جزیره استخر لاهیجان اشاره کرد و گفت: مبلغ ۵۲ میلیارد ریال به صندوق دادگستری واریز شده و در آینده نزدیک جزیره استخر لاهیجان بازگشایی می شود.

    به گزارش گیل و دیلم به نقل از ایسنا، مسعود کاظمی در دیدار کارکنان شهرداری و اعضای شورای شهر لاهیجان با نماینده ولی فقیه در گیلان به خدمات ارائه شده توسط این شهرداری اشاره کرد و گفت: موضوع محلات محوری و استعدادیابی شهروندان به ویژه در مناطق کم برخوردار توسط شهرداری لاهیجان اجرایی شده است.

    وی یکی از اصلی‌ترین فعالیت‌های شهرداری را درآمدزایی عنوان کرد و گفت: ۷۵ درصد از درآمدها از طریق صدور پروانه و فروش تراکم کسب می‌شود.

    کاظمی با بیان اینکه دفتر سرمایه گذاری شهرداری لاهیجان فعال‌تر شده است، تصریح کرد: در بحث پسماند به دلیل بالا بودن آب‌های زیرسطحی به طرف بازیافت رفتیم و پس از گذشت ۳۰ سال دفن زباله، تبدیل پسماند به کود مایع و جامع و همچنین گازوئیل از برنامه‌های شهرداری لاهیجان است.

    شهردار لاهیجان از ورود سالانه ۶ میلیون نفر گردشگر به این شهر خبر داد و بیان کرد:به نمایش گذاشتن فرهنگ بومی و محلی از منظر زیباسازی شهری از جمله رویکردهای شهرداری لاهیجان است.

    کاظمی به خواسته ۷۶ درصد از مردم شهر لاهیجان مبنی بر بازگشایی جزیره استخر لاهیجان اشاره کرد و یادآور شد: مبلغ ۵۲ میلیارد ریال به صندوق دادگستری واریز شده و در آینده نزدیک جزیره استخر لاهیجان بازگشایی می‌شود.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=40417

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *