×

حضور بانوان در عرصه‌های مدیریتی استان گیلان تقویت شود

  • کد نوشته: 40700
  • ۱۳۹۷-۱۰-۱۴
  • 93 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل ‌آموزش و پرورش گیلان گفت: دانش‌آموزان دختر و دیگر بانوان باید در عرصه‌های مدیریتی استان گیلان در آینده حضور فعال و مؤثر داشته باشند. به گزارش گیل و دیلم به نقل از تسنیم، نادر جهان‌آرای عصر امروز در مراسم تجلیل از افتخارآفرینان کنکور سال ۱۳۹۷ در سالن همایش مجموعه ورزشی یادگار امام(ره) در رشت اظهار […]

    حضور بانوان در عرصه‌های مدیریتی استان گیلان تقویت شود
  • مدیرکل ‌آموزش و پرورش گیلان گفت: دانش‌آموزان دختر و دیگر بانوان باید در عرصه‌های مدیریتی استان گیلان در آینده حضور فعال و مؤثر داشته باشند.

    به گزارش گیل و دیلم به نقل از تسنیم، نادر جهان‌آرای عصر امروز در مراسم تجلیل از افتخارآفرینان کنکور سال ۱۳۹۷ در سالن همایش مجموعه ورزشی یادگار امام(ره) در رشت اظهار داشت: باید فرصت‌های بهتری در امر آموزش در استان گیلان برای همه دانش‌آموزان گیلانی ایجاد شود.

    مدیرکل ‌آموزش و پرورش استان گیلان با بیان اینکه مدرسه مکان بسیار مقدسی است ابراز داشت: اتفاق‌های خوشایند آینده به تلاش ما بستگی دارد و دانش‌آموزان با مساله قداست مدرسه آشنا هستند و خاطره‌های خوبی در این مکان دارند.

    جهان‌آرای به تلاش فرهنگیان و عوامل دبیرستان استعدادهای درخشان فرزانگان رشت در راستای موفقیت دانش‌آموزان این مدرسه در کنکور سال ۱۳۹۷ اشاره کرد و افزود: از همکاران محترم در دبیرستان فرزانگان رشت بابت فراهم کردن زمینه‌ و فرصت‌های خوب آموزشی برای دانش‌آموزان تشکر می‌کنم.

    وی با اشاره به اینکه دانش‌آموزان در آینده سرنوشت خود و خانواده خود را رقم می‌زنند تصریح کرد: بسترهای بهتر آموزشی باید توسط مسئولان، فرهنگیان و خانواده برای دانش‌آموزان ایجاد شود و دانش‌آموزان از موقعیت‌های خوب تحصیلی بهره‌مند باشند.

    مدیرکل ‌آموزش و پرورش استان گیلان خاطرنشان کرد: در راستای افزایش عدالت آموزشی در راستای موفقیت دانش‌آموزان باید موقعیت و بستر مناسبی فراهم شود تا دیگر دانش‌‌آموزان در سطح استان گیلان نیز بتوانند در مدرسه‌های با امکانات مناسب تحصیل کنند و موقعیت داشته باشند.

    جهان‌آرای با بیان اینکه استان گیلان دارای ظرفیت و استعدادها است ابراز داشت: دانش‌آموزان با استفاده از زمینه‌های مناسب و هوش و استعداد خویش باید با خود به رقابت بپردازند و مدرسه دبیرستان استعدادهای درخشان فرزانگان رشت دارای امکانات بسیار خوبی است.

    وی با اشاره به اینکه حدود ۳۹۰ هزار دانش‌آموز در سطح استان گیلان داریم عنوان داشت: به عقیده برخی افراد، مدرسه دبیرستان استعدادهای درخشان فرزانگان را می‌توان با عنوان دارالفنون نیز دانست زیرا از امکانات، نیروی انسانی و دانش‌آموزان با استعدادی برخوردار است.

    مدیرکل ‌آموزش و پرورش استان گیلان با بیان اینکه آینده کشور متعلق به همه مردم است ابراز داشت: با ایجاد زمینه‌های تحصیلی بهتر در سطح استان گیلان و بهبود مشکلات امر تحصیل می‌توان به پیشرفت‌های متناسب آموزشی در استان دست یافت.

    جهان‌آرای گفت: دانش‌آموزان باید سعی کنند با تلاش خویش آینده را بسازند و دیگران را از خیر و برکات و توانمندی خویش بهره‌مند سازند و در راستای شناخت شخصیت‌های برجسته مانند پروفسور سمیعی که دیگران را از توانایی خویش بهره‌مند می‌‌کنند تلاش کنند و الگوبرداری کنند.

    مدیرکل ‌آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به اینکه دانش‌آموزان باید در عرصه‌های مختلف سیاسی و فرهنگی جامعه فعال و مطالبه‌گر باشند تصریح کرد: دانش‌آموزان دختر و دیگر بانوان باید در عرصه‌های مدیریتی استان گیلان حضور فعال و مؤثر داشته باشند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=40700

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *