×

فرمانده پایگاه دریابانی بندرانزلی خبر داد: کشف و ضبط ۱۲۲ اصله درخت قاچاق در کیاشهر

  • کد نوشته: 40936
  • ۱۳۹۷-۱۰-۲۰
  • 112 بازدید
  • ۰
  • فرمانده پایگاه دریابانی شهرستان بندرانزلی از کشف و ضبط ۱۲۲ اصله درخت قاچاق با وزنی بالغ بر پنج تن در کیاشهر خبر داد. به گزارش گیل و دیلم ،سرهنگ محمدعلی پورتقی در گفت و گویی اظهار کرد: مرزبانان سخت کوش و پرتلاش در پاسگاه مرزی دریایی کیاشهر روز گذشته پس از یک هفته تلاش شبانه روزی […]

    فرمانده پایگاه دریابانی بندرانزلی خبر داد: کشف و ضبط ۱۲۲ اصله درخت قاچاق در کیاشهر
  • فرمانده پایگاه دریابانی شهرستان بندرانزلی از کشف و ضبط ۱۲۲ اصله درخت قاچاق با وزنی بالغ بر پنج تن در کیاشهر خبر داد.

    به گزارش گیل و دیلم ،سرهنگ محمدعلی پورتقی در گفت و گویی اظهار کرد: مرزبانان سخت کوش و پرتلاش در پاسگاه مرزی دریایی کیاشهر روز گذشته پس از یک هفته تلاش شبانه روزی و مراقبت از منطقه جنگلی در سه کیلومتری حوزه شرق پاسگاه، موفق شدند فردی که در حال قطع درختان جنگلی و از بین بردن منابع طبیعی آن منطقه بوده را دستگیر کنند.

    وی افزود: این متهم ۱۲۲ اصله درخت را قطع کرده بود و توسط وانت پیکان قصد جابجایی محموله را داشت که توسط مرزبانان محموله توقیف، متهم دستگیر و تحویل مقامات قضایی شد. 

    فرمانده پایگاه دریابانی شهرستان بندرانزلی برآورد وزنی محموله را بالغ بر پنج  تن اعلام و خاطرنشان کرد: طی سال جاری با توجه به تلاش های صورت گرفته توسط مرزبانان در مجموعه پایگاه دریابانی بندرانزلی، کشفیات محموله های چوب جنگلی قاچاق به نسبت سال گذشته بیش از ۹۴ درصد افزایش داشته که می طلبد مسئولین منابع طبیعی نیز نسبت به این مسئله توجه جدی و کافی داشته باشند. 

    سرهنگ پورتقی در پایان با اعلام آمادگی کامل نسبت به همکاری با منابع طبیعی جهت مبارزه با قاچاقچیان چوب که به جنگل ها آسیب می زنند، تاکید کرد: امیدواریم بتوانیم جلوی تخریب منابع طبیعی را بگیریم. 

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=40936

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *