×

۱۶۵ پروژه در دهه فجر در لنگرود افتتاح می شود

  • کد نوشته: 41622
  • ۱۳۹۷-۱۱-۰۸
  • 113 بازدید
  • ۰
  • سرپرست فرمانداری شهرستان لنگرود گفت: در دهه فجر امسال ۱۶۵ پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد تومان در این شهرستان افتتاح می شود. به گزارش گیل و دیلم،محمد رنجبر در دومین جلسه ستاد دهه فجر گفت: اقدامات خوبی در حوزه عمرانی و زیرساختی در شهرستان لنگرود در حال اجرایی است و لازمه این کار همراهی […]

    ۱۶۵ پروژه در دهه فجر در لنگرود افتتاح می شود
  • سرپرست فرمانداری شهرستان لنگرود گفت: در دهه فجر امسال ۱۶۵ پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد تومان در این شهرستان افتتاح می شود.

    به گزارش گیل و دیلم،محمد رنجبر در دومین جلسه ستاد دهه فجر گفت: اقدامات خوبی در حوزه عمرانی و زیرساختی در شهرستان لنگرود در حال اجرایی است و لازمه این کار همراهی مردم و وحدت بین مسئولان است.

    سرپرست فرمانداری لنگرود با اشاره به نقشه دشمن برای ناامیدی مردم در آستانه ۴۰سالگی پیروزی انقلاب اسلامی، خاطرنشان ‌کرد: دشمن در صدد است که وحدت بین مسئولان را از بین ببرد اما با تقویت همدلی بین مردم ومسئولان ،دشمن نمی تواند رخنه کند.

    وی با تاکید بر نوآورانه بودن برنامه های دهه فجر و اینکه جشن های دهه فجر امسال باید متفاوت تراز گذشته برگزار  شود، گفت: تمامی ادارات در این راستا تلاش کنند و مسئولان هم از ظرفیت رسانه ها برای اطلاع رسانی بهتر اقدامات انجام شده استفاده کنند.

    سرپرست فرمانداری لنگرود از افتتاح ۱۶۵ پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان  در دهه فجر خبر داد و تصریح کرد: این تعداد از پروژه ها از سه منبع ملی با اعتبار ۱۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان، استانی با اعتبار یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان   و سایر منابع با اعتبار ۳۱ میلیارد تومان هزینه شد.

    وی از رشد ۱۸ درصدی تعداد پروژه ها نسبت به سال گذشته خبر داد و افزود: در حوزه اعتبارات هزینه شده نیز نسبت به سال گذشته ۸۰ درصد رشد داشته است و پروژه شاخص دهه فجر امسال شهرستان لنگرود افتتاح سد لاستیکی گالشکلام است. 

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=41622

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *