×

استقرار جوی پایدار در گیلان طی دو روز آینده

  • کد نوشته: 42430
  • ۱۳۹۷-۱۱-۲۴
  • 71 بازدید
  • ۰
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از استقرار جوی پایدار در استان طی دو روز آینده خبر داد. به گزارش گیل و دیلم ،مازیار غلامی عصر امروز بیان داشت: نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار جوی به طور غالب پایدار طی ۴۸ ساعت آینده در منطقه است که طی این مدت […]

    استقرار جوی پایدار در گیلان طی دو روز آینده
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از استقرار جوی پایدار در استان طی دو روز آینده خبر داد.

    به گزارش گیل و دیلم ،مازیار غلامی عصر امروز بیان داشت: نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار جوی به طور غالب پایدار طی ۴۸ ساعت آینده در منطقه است که طی این مدت در ارتفاعات و دامنه ها وزش باد جنوبی پیش بینی می شود. 
    وی ادامه داد: طی فردا ( پنجشنبه) بویژه غروب و شب، با نزدیک شدن موجی ناپایدار به منطقه، بارش پراکنده باران دور از انتظار نیست و به تدریج از جمعه با تقویت موج بارشی در منطقه، افزایش ابر، روند کاهش دما، بارندگی و وزش باد(گاهی شدید) و در ارتفاعات بارش برف تا اوایل هفته آینده پیش بینی می شود.
    غلامی آسمان امروز گیلان را صاف تا قسمتی ابری ، گاهی افزایش ابر و وزش باد عنوان و برای فردا نیز آسمان را کمی تا نیمه ابری، پاره ای نقاط مه صبحگاهی، گاهی افزایش ابر و وزش باد، طی غروب و شب بارش پراکنده باران پیش بینی کرد. 
    وی بیشینه دمای گیلان طی شبانه روز گذشته را ۱۳ درجه مربوط به بندرکیاشهر و کمینه دمای استان را با یک درجه مربوط به دیلمان و جیرنده ذکرکرد. 
    وی بیشینه دمای امروز رشت را نیز ۱۳ و کمینه دمای فردای مرکز استان گیلان را شش درجه عنوان کرد. 

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=42430

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *