×

افزایش ابر و بارندگی در بعضی نقاط گیلان از عصر امروز

  • کد نوشته: 43093
  • ۱۳۹۷-۱۲-۱۲
  • 72 بازدید
  • ۰
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از افزایش ابر، وزش باد و بارندگی در بعضی نقاط استان از عصر امروز (یکشنبه) خبر داد. به گزارش گیل و دیلم ،مازیار غلامی در گفت وگویی بیان داشت: نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار سامانه کم فشار و وجود جریانات جنوبی در منطقه است […]

    افزایش ابر و بارندگی در بعضی نقاط گیلان از عصر امروز
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از افزایش ابر، وزش باد و بارندگی در بعضی نقاط استان از عصر امروز (یکشنبه) خبر داد.

    به گزارش گیل و دیلم ،مازیار غلامی در گفت وگویی بیان داشت: نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار سامانه کم فشار و وجود جریانات جنوبی در منطقه است بنابراین وزش باد جنوبی (گرم، در پاره ای نقاط شدید) دور از انتظار نیست. 
    وی ادامه داد: بتدریج از عصر امروز با نفوذ سامانه پرفشار، افزایش ابر، در بعضی نقاط بارندگی و وزش باد پیش بینی می شود.
    غلامی آسمان امروز گیلان را کمی ابری تا نیمه ابری، وزش باد جنوبی (گرم – پاره ای نقاط شدید)، بتدریج افزایش ابر، اواخر وقت بعضی نقاط بارندگی و وزش باد عنوان و برای فردا (دوشنبه) نیز آسمان استان را نیمه ابری تا ابری و مه آلود، کاهش نسبی دما، بعضی نقاط بارندگی و وزش باد پیش بینی کرد.
    وی بیشینه دمای گیلان طی شبانه روز گذشته را با ۲۰ درجه مربوط به رودبار و کمینه دمای استان را با یک درجه مربوط به جیرنده و ماسوله ذکر کرد.
    سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان بیشینه دمای امروز رشت را نیز ۲۱ و کمینه دمای فردای مرکز استان را چهار درجه عنوان کرد. 

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=43093

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *