×

باز هم تصادف مرگبار در کمربندی نا ایمن آستارا

  • کد نوشته: 43276
  • ۱۳۹۷-۱۲-۱۷
  • 82 بازدید
  • ۰
  • تصادف شب گذشته دو دستگاه خودروی ماکسیما و پژو ۴۰۵ در شهرستان آستارا در آستانه عید نوروز قربانی گرفت. به گزارش گیل و دیلم، حسین خورشیدی، رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان آستارا در تشریح جزئیات تصادف مرگبار شب گذشته در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در پی تماس های مردمی و اطلاع رسانی در خصوص وقوع یک […]

    باز هم تصادف مرگبار در کمربندی نا ایمن آستارا
  • تصادف شب گذشته دو دستگاه خودروی ماکسیما و پژو ۴۰۵ در شهرستان آستارا در آستانه عید نوروز قربانی گرفت.

    به گزارش گیل و دیلم، حسین خورشیدی، رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان آستارا در تشریح جزئیات تصادف مرگبار شب گذشته در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در پی تماس های مردمی و اطلاع رسانی در خصوص وقوع یک فقره تصادف در کمربندی آستارا، نیروهای جمعیت هلال احمر شهرستان به محل حادثه اعزام شدند.

    وی با بیان اینکه در این حادثه دو دستگاه خودروی ماکسیما و پژو ۴۰۵ در کمربندی غربی آستارا با هم برخورد کردند، ادامه داد: تصادف فوق منجر به فوت یک نفر و مصدومیت پنج نفر شد.

    خورشیدی محل دقیق این حادثه را حد فاصل روستای قلعه عنوان کرد و توضیح داد: سه نفر از سرنشینان خودروی پژو و دو نفر از سرنشینان خودروی ماکسیما که مصدوم شده بودند با آمبولانس هلال‌احمر و اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان شهید بهشتی آستارا منتقل‌شده‌اند.

    وی اضافه کرد: علت دقیق این حادثه توسط کارشناسان پلیس در دست بررسی است.

    به گزارش گیل و دیلم، کمربندی غربی آستارا که در مسیر جاده پرتردد و ترانزیتی رشت (مرکز استان گیلان) به استان اردبیل واقع شده است تاکنون تعریض و چهاربانده نشده است و همه ساله شاهد به وقوع پیوستن تصادفات مرگبار و جان باختن هموطنان در این مسیر هستیم.

    این جاده در بسیاری از روزهای سال به خصوص در ایام تعطیلات نوروز و تابستان با حجم بالای ترافیک مواجه می شود

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=43276

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *