×

کشف مواد محترقه غیرمجاز و خطرناک در لاهیجان

  • کد نوشته: 43435
  • ۱۳۹۷-۱۲-۲۰
  • 66 بازدید
  • ۰
  • فرمانده انتظامی لاهیجان از کشف بیش از هشت هزار و ۹۶ عدد انواع مواد ‌محترقه غیرمجاز و خطرناک در این شهرستان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از پلیس گیلان، سرهنگ رسول عزیزی گفت: با توجه به نزدیک شدن به چهارشنبه آخر سال و در راستای مبارزه با خرید و […]

    کشف مواد محترقه غیرمجاز و خطرناک در لاهیجان
  • فرمانده انتظامی لاهیجان از کشف بیش از هشت هزار و ۹۶ عدد انواع مواد ‌محترقه غیرمجاز و خطرناک در این شهرستان خبر داد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از پلیس گیلان، سرهنگ رسول عزیزی گفت: با توجه به نزدیک شدن به چهارشنبه آخر سال و در راستای مبارزه با خرید و فروش موادمحترقه، طرح مبارزه با فروشندگان مواد محترقه توسط پلیس شهرستان به اجرا در آمد. 
    وی افزود: ماموران انتظامی با استفاده از اقدامات پلیسی یک فروشنده مواد محترقه را شناسائی و این متهم را هنگام فروش موادمحترقه با خودرو دستگیر و در بازرسی از خودروی متهم ۱۹ ساله پنج هزار و ۳۹۶ عدد انواع مواد محترقه کشف و ضبط کردند. 
    این مقام انتظامی تصریح کرد: در عملیات دیگری ماموران پلیس در پی دریافت خبری مبنی بر انبار کردن مواد محترقه در یک واحد مسکونی بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند. 
    سرهنگ عزیزی اظهار داشت: ماموران انتظامی پس از بررسی صحت و سقم خبر، با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از این مکان دوهزار و ۷۰۰ عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز و خطرناک را در این واحد کشف و یک متهم را دستگیر کردند. 
    فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان با اشاره به اینکه متهمان ۱۹ و ۲۳ ساله با تشکیل پرونده تحویل مقام قضائی شدند خاطرنشان کرد: اجرای این طرح تا پایان سال جاری توسط پلیس شهرستان ادامه دارد و شهروندان می‌توانند با هوشیاری و اعلام اخبار خود به شماره ۱۱۰ در اجرای هر چه بهتر این طرح پلیس را یاری کنند. 

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=43435

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *