×

وزش باد گرم در گیلان تا فردا

  • کد نوشته: 43722
  • ۱۳۹۷-۱۲-۲۵
  • 76 بازدید
  • ۰
  • سرپرست اداره پیش‌بینی و هشدار اداره‌کل هواشناسی گیلان از ادامه وزش باد گرم در استان تا فردا (یکشنبه) خبر داد. به گزارش گیل و دیلم ،مازیار غلامی روز شنبه در گفت وگویی بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار سامانه کم فشار در منطقه است که بر این اساس وزش باد گرم (گاهی شدید […]

    وزش باد گرم در گیلان تا فردا
  • سرپرست اداره پیش‌بینی و هشدار اداره‌کل هواشناسی گیلان از ادامه وزش باد گرم در استان تا فردا (یکشنبه) خبر داد.

    به گزارش گیل و دیلم ،مازیار غلامی روز شنبه در گفت وگویی بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار سامانه کم فشار در منطقه است که بر این اساس وزش باد گرم (گاهی شدید ، بویژه ارتفاعات و دامنه ها) و در برخی نواحی جلگه ای مه پیش بینی می شود. 
    وی ادامه داد: بتدریج از یکشنبه با خروج سامانه کم فشار، افزایش ابر، مه آلود بودن هوا، روند کاهش دما، بارندگی و وزش باد (پاره ای نقاط شدید) و در ارتفاعات بارش برف تا اوایل روز چهارشنبه مورد انتظار است.
    به گفته سرپرست اداره پیش‌بینی و هشدار اداره‌کل هواشناسی گیلان، آسمان امروز استان صاف تا نیمه ابری، افزایش دما، وزش باد گرم (پاره ای نقاط شدید، بویژه ارتفاعات و دامنه ها) و فردا نیز آسمان کمی تا نیمه ابری، وزش باد گرم (پاره ای نقاط شدید بویژه ارتفاعات و دامنه ها)، بتدریج افزایش ابر، مه آلود، کاهش نسبی دما، بارندگی و وزش باد (عصر و شب بعضی نقاط شدید)، اواخر وقت ارتفاعات بالاتر از ۱۵۰۰ متر بارش برف خواهد بود.
    غلامی گفت: بیشینه دمای استان طی شبانه روز گذشته با ۱۶ درجه مربوط به منجیل و کمینه دمای استان برای فردا با چهار درجه مربوط به ماسوله است. 
    وی بیشینه دمای امروز رشت را نیز ۲۲ درجه و کمینه دمای فردای مرکز گیلان را نیز شش درجه ذکرکرد. 

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=43722

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *