×

دختران تکواندوکار گیلانی سه مقام کشوری کسب کردند

  • کد نوشته: 44749
  • ۱۳۹۸-۰۱-۲۴
  • 94 بازدید
  • ۰
  • دختران تکواندوکار گیلانی موفق به کسب سه مقام رقابت های قهرمانی نوجوانان کشور شدند. به گزارش گیل و دیلم ،رئیس هیات تکواندو استان گیلان روز شنبه در مصاحبه ای اظهار داشت: در جریان رقابت های تکواندو قهرمانی دختران نوجوان کشور در تهران ورزشکاران گیلانی توانستند سه مقام سومی را کسب کنند. محسن سترگی افزود: در […]

    دختران تکواندوکار گیلانی سه مقام کشوری کسب کردند
  • دختران تکواندوکار گیلانی موفق به کسب سه مقام رقابت های قهرمانی نوجوانان کشور شدند.

    به گزارش گیل و دیلم ،رئیس هیات تکواندو استان گیلان روز شنبه در مصاحبه ای اظهار داشت: در جریان رقابت های تکواندو قهرمانی دختران نوجوان کشور در تهران ورزشکاران گیلانی توانستند سه مقام سومی را کسب کنند.
    محسن سترگی افزود: در جریان این مسابقات ، در وزن چهارم ( ۴۹ کیلوگرم) مائده رحیمی از استان گیلان پس از ورزشکارانی از سمنان و خوزستان مقام سوم و مدال برنز این رقابت ها را کسب کرد.
    وی ادامه داد: همچنین در وزن هفتم( ۵۹کیلوگرم) آناهیتا فقیرآزاد دیگر تکواندوکار شایسته گیلانی توانست پس از تکواندوکارانی از مازندران و تهران روی سکوی سوم قرار گیرد و به مدال برنز دست یابد.
    وی بیان کرد: در وزن دهم ( ۶۸+ کیلوگرم) نیز، زهره جانعلی زاده دیگر تکواندوکار گیلانی حاضر در این رقابت ها پس از ورزشکارانی از اصفهان و لرستان، موفق به کسب مقام سوم این وزن و مدال برنز شدند.
    وی اضافه کرد: در رقابت های تکواندو آزاد نوجوانان دختر کشور، ۶۳۴ تکواندوکار از استان های مختلف به مدت سه روز در تهران با هم به رقابت پرداختند که در نهایت نفرات برتر اوزان مختلف به اردوی تیم ملی راه یافتند.
    رئیس هیات تکواندو استان گیلان خاطرنشان کرد: مائده رحیمی ، آناهیتا فقیرآزاد و زهره جانعلی زاده سه تکواندوکار گیلانی که در این مسابقات روی سکوی سوم قرار گرفتند به اردوی تیم ملی تکواندو دختران نوجوان کشور نیز راه یافتند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=44749

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *