×

پیام تبریک استاندار گیلان به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر

  • کد نوشته: 46051
  • ۱۳۹۸-۰۳-۰۳
  • 74 بازدید
  • ۰
  • به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر استاندار گیلان پیام تبریکی صادر نمود. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان متن پیام دکتر مصطفی سالاری به این شرح است: تاریخ پرفراز و نشیب ایران اسلامی همواره شاهد رویدادهای ماندگاری بوده که هرکدام به عنوان تصویر پر افتخاری از صلابت […]

    پیام تبریک استاندار گیلان به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر
  • به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر استاندار گیلان پیام تبریکی صادر نمود.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان متن پیام دکتر مصطفی سالاری به این شرح است:

    تاریخ پرفراز و نشیب ایران اسلامی همواره شاهد رویدادهای ماندگاری بوده که هرکدام به عنوان تصویر پر افتخاری از صلابت و فداکاری جوانان و فرزندان غیور این مرز و بوم، در تاریخ به ثبت رسیده است.

    بی تردید آزادسازی خرمشهر نماد بارزی از مقاومت مردمِ قهرمان میهن در دفاع از ارزش های مقدس این خاکِ پاک را به نمایش گذاشت و نقطه عطفی در جهت عزت ملی و عظمت و شجاعت در مقابل متجاوزین شد.

     ملت سرافراز  ایران در طول تاریخ خود هیچ گاه ذلت و تجاوز را نپذیرفته و همواره منادی صلح، ثبات ، آرامش و دوستی بوده، ولی هرگاه مورد تهاجم یا تعدی بیگانه قرار گرفته با پاسخ کوبنده و دندان شکن و با اتحاد، یگپارچگی و صلابت خود، بدخواهان را غافلگیر کرده است.

    اینجانب با تبریک سوم خردادماه، سالروز آزادسازی غرور آفرین خرمشهر عزیز و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر، رزمندگان، ایثارگران و جانبازان دوران دفاع مقدس، توفیق روز افزون، عزت و سربلندی همگان را از خداوند بزرگ مسئلت دارم.

    مصطفی سالاری 

    استاندار گیلان

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=46051

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *