×

تضعیف ناپایداری های جوی در گیلان از فردا

  • کد نوشته: 46269
  • ۱۳۹۸-۰۳-۰۸
  • 67 بازدید
  • ۰
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از تضعیف ناپایداری های جوی در استان از فردا (پنجشنبه) خبر داد و گفت شاهد افزایش نسبی دما خواهیم بود. به گزارش گیل و دیلم ،مازیار غلامی ظهر چهارشنبه در گفت وگویی بیان داشت: نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار توده هوای خنک و گذر […]

    تضعیف ناپایداری های جوی در گیلان از فردا
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از تضعیف ناپایداری های جوی در استان از فردا (پنجشنبه) خبر داد و گفت شاهد افزایش نسبی دما خواهیم بود.

    به گزارش گیل و دیلم ،مازیار غلامی ظهر چهارشنبه در گفت وگویی بیان داشت: نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار توده هوای خنک و گذر جریانات ناپایدار از منطقه طی امروز است و بر این اساس در بعضی نقاط شرایط برای وقوع رگبار باران، وزش باد و احتمال رعد و برق مهیاست.

    وی ادامه داد: از فردا با تضعیف ناپایداری، بتدریج کاهش ابر و روند افزایش دما پیش بینی می شود.

    غلامی آسمان امروز را قسمتی ابری تا ابری، بعضی نقاط رگبار باران، گاهی وزش باد عنوان و برای فردا نیز آسمان استان را کمی تا نیمه ابری، افزایش نسبی دما، بعضی نقاط افزایش ابر و احتمال بارندگی پراکنده پیش بینی کرد.

    وی بیشینه دمای گیلان در شبانه روز گذشته را با ۲۸ درجه مربوط به بندرانزلی و کمینه دمای فردا در استان را با ۹ درجه مربوط به جیرنده ذکر کرد.

    سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان بیشینه دمای امروز رشت را ۲۶ درجه و کمینه دمای فردای مرکز استان را ۱۸ درجه عنوان کرد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=46269

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *