×

معاون امور اقتصادی استاندار گیلان خبر داد: اختصاص ۴۰۰ میلیارد تومان وام اشتغال کم بهره به روستاییان

  • کد نوشته: 47285
  • ۱۳۹۸-۰۴-۰۴
  • 90 بازدید
  • ۰
  • معاون امور اقتصادی استاندار گیلان از اختصاص ۴۰۰ میلیارد تومان وام اشتغال کم بهره به روستاییان خبر داد. به گزارش گیل و دیلم، آرش فرزام صفت در بازدید از واحدهای تولیدی شهرستان لاهیجان، گفت: یکی از سیاست های دولت در سالجاری فعال کردن واحدهای تولیدی و ارتقاء ظرفیت هاست تا اشتغال مناسبی فراهم شود .  وی با بیان اینکه در […]

    معاون امور اقتصادی استاندار گیلان خبر داد: اختصاص ۴۰۰ میلیارد تومان وام اشتغال کم بهره به روستاییان
  • معاون امور اقتصادی استاندار گیلان از اختصاص ۴۰۰ میلیارد تومان وام اشتغال کم بهره به روستاییان خبر داد.

    به گزارش گیل و دیلم، آرش فرزام صفت در بازدید از واحدهای تولیدی شهرستان لاهیجان، گفت: یکی از سیاست های دولت در سالجاری فعال کردن واحدهای تولیدی و ارتقاء ظرفیت هاست تا اشتغال مناسبی فراهم شود . 

    وی با بیان اینکه در سال گذشته هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات از محل اعتبارات تسهیل در رونق تولید به واحدهای تولیدی اختصاص یافت افزود: از این مبلغ ۶۰۰میلیارد تومان جذب شده و مابقی تا پایان سال به واحدهای تولیدی تخصیص می یابد . 

    فرزام صفت همچنین از تخصیص ۴۰۰میلیارد تومان وام کم بهره به روستاییان برای ایجاد اشتغال از محل صندوق توسعه ملی خبر داد و گفت: هدف ما اینست که این تسهیلات در جای خود برای ایجاد اشتغال استفاده شود . 

    معاون استاندار گیلان همچنین به مشکلات ۱۶ واحد تولیدی اشاره و خاطرنشان کرد: به مشکلات این واحدها رسیدگی شده و راهکارهایی برای فعال کردن مجدد آنها پیدا کردیم . 

    وی به ۱۵ واحد تولیدی نیمه تمام در شهرستان لاهیجان اشاره کرد و گفت: این واحدها می توانند از تسهیلات ذکر شده استفاده کنند و امیدواریم با اتمام این واحدها برای ۱۰۰۰نفر شغل جدید ایجاد شود. 

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=47285

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *