×

هیات امنای مساجد و بقاع متبرکه باید برای نسل جوان برنامه ریزی داشته باشند

  • کد نوشته: 47857
  • ۱۳۹۸-۰۴-۲۰
  • 94 بازدید
  • ۰
  • رئیس ادارات اوقاف وامور خیریه شهرستان های لاهیجان و سیاهکل گفت: هیات امنای مساجد و بقاع متبرکه این مناطق باید برای نسل جوان برنامه ریزی داشته باشند. به گزارش گیل و دیلم به نقل از ایرنا ،حجت الاسلام سید حامد میرحسینی اشکوری روز سه شنبه در آیین تجلیل و بزرگداشت امام زادگان شهرستان های لاهیجان […]

    هیات امنای مساجد و بقاع متبرکه باید برای نسل جوان برنامه ریزی داشته باشند
  • رئیس ادارات اوقاف وامور خیریه شهرستان های لاهیجان و سیاهکل گفت: هیات امنای مساجد و بقاع متبرکه این مناطق باید برای نسل جوان برنامه ریزی داشته باشند.

    به گزارش گیل و دیلم به نقل از ایرنا ،حجت الاسلام سید حامد میرحسینی اشکوری روز سه شنبه در آیین تجلیل و بزرگداشت امام زادگان شهرستان های لاهیجان و سیاهکل افزود: دشمن با شتاب برای نسل جوان ما برنامه ریزی می کند تا آنان را از اسلام دور سازد و ما هم باید برنامه ریزی داشته باشیم و درگیر سنت های گذشته نباشیم تا بتوانیم به جلو حرکت کنیم.

    وی اظهار داشت: لاهیجان، سیاهکل و دیلمان واقع در شرق استان خاستگاه تشیع هستند و بسیاری از بزرگان و پایه گذاران تشیع از این سرزمین برخاسته اند و این منطقه امام زادگان و نوادگان امامان معصوم زیادی مدفون هستند و باید برای شناسایی جایگاه آنان گام برداریم.

    وی تصریح کرد: لاهیجان فقط شهر گردشگری نیست بلکه شهری مذهبی هم است و باید به این مهم توجه شود.

    در این مراسم معنوی سید حمیدرضا برقعی شاعر آیینی از قم با شعرخوانی و حاج عباس حیدرزاده ذاکر اهل بیت از قم با مولودی خوانی مردم و شهروندان را به فیض رساندند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=47857

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *