×

معاون عمرانی استاندار گیلان خبر داد: افتتاح ۷۲۹ پروژه عمرانی در گیلان همزمان با دهه فجر

  • کد نوشته: 53363
  • ۱۳۹۸-۱۰-۱۹
  • 91 بازدید
  • ۰
  • معاون عمرانی استاندار گیلان از احصای بالغ بر ۷۲۹ پروژه قابل افتتاح دستگاه‌ها در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: با افتتاح این پروژه‌ها برای ۱۰ هزار نفر شغل غیر دائم و برای ۳۰۰ نفر شغل دائم ایجاد می‌شود. به گزارش گیل و دیلم ،علی‌اوسط اکبری‌مقدم امروز در جلسه ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر که […]

    معاون عمرانی استاندار گیلان خبر داد: افتتاح ۷۲۹ پروژه عمرانی در گیلان همزمان با دهه فجر
  • معاون عمرانی استاندار گیلان از احصای بالغ بر ۷۲۹ پروژه قابل افتتاح دستگاه‌ها در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: با افتتاح این پروژه‌ها برای ۱۰ هزار نفر شغل غیر دائم و برای ۳۰۰ نفر شغل دائم ایجاد می‌شود.

    به گزارش گیل و دیلم ،علی‌اوسط اکبری‌مقدم امروز در جلسه ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر که در استانداری گیلان برگزار شد، دهه فجر را فرصت مناسبی برای تجلی تلاش‌های مدیران دستگاه‌ها و صاحبان صنایع دانست و اظهار کرد: هفته دولت و دهه فجر فرصت خوبی برای معرفی دستاوردهای نظام به مردم است.

    وی با بیان اینکه پروژه‌های متعددی در دهه فجر در شهرها و روستاها مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت، افزود:‌ این پروژه‌ها با همکاری دستگاه‌ها و فرمانداران و صاحبان صنایع در بخش‌های عمرانی و صنعتی و کشاورزی و گردشگری و… خواهد بود.

    معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان از احصای بالغ بر ۷۲۹ پروژه قابل افتتاح دستگاه‌ها در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: با افتتاح این پروژه‌ها برای ۱۰ هزار نفر شغل غیر دائم و برای ۳۰۰ نفر شغل دائم ایجاد می‌شود.

    اکبری‌مقدم با بیان اینکه ارزش ریالی هشت پروژه از ۷۲۹ پروژه بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان است، یادآور شد: همچنین ۲۲ پروژه چهار میلیارد تومانی داریم.

    حسین مصطفی‌پور، معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان نیز، ضمن قدردانی از مردم بصیر و قدرشناس کشور در بزرگداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: امروز برای اولین بار قدرت جمهوری اسلامی را به آمریکای جنایتکار نشان دادیم که به برکت خون شهید سلیمانی است.

    وی افتتاح مسکن محرومین، ویزیت رایگان و برپایی میز خدمت را از جمله برنامه‌های سپاه در ایام‌الله دهه فجر دانست و اضافه کرد: برگزاری نمایشگاه‌های انقلاب در شهرستان‌ها، همایش‌های بصیرتی و روشنگری با محوریت انقلاب اسلامی و گام دوم، راهیان نور دانش‌آموزی، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و عطرافشانی گلزارها و… از دیگر برنامه‌هاست.

    معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان همچنین از اجرای برنامه‌های محرومیت‌زدایی با همکاری بسیج کارمندان و بسیج سازندگی در استان خبر داد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=53363

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *