×

آیا شهرداری چاف و چمخاله از دستور معاون دادگستری گیلان سرپیچی کرده است؟!

  • کد نوشته: 58017
  • ۱۳۹۹-۰۳-۲۴
  • 94 بازدید
  • ۰
  • گیل و دیلم | در شرایطی که بارها و بارها از سوی معاون دادستان استان گیلان موضوع دریافت عوارض ورودی در گیلان غیرقانونی اعلام‌شده است، برخی رسانه‌های محلی در فضای مجازی مدعی شده‌اند که شهرداری چاف و چمخاله اقدام به خاک‌برداری و مسدود نمودن مسیرهای ورودی ساحل چمخاله نموده است. پیش‌ازاین دکتر احمد آقایی معاون […]

    آیا شهرداری چاف و چمخاله از دستور معاون دادگستری گیلان سرپیچی کرده است؟!
  • گیل و دیلم | در شرایطی که بارها و بارها از سوی معاون دادستان استان گیلان موضوع دریافت عوارض ورودی در گیلان غیرقانونی اعلام‌شده است، برخی رسانه‌های محلی در فضای مجازی مدعی شده‌اند که شهرداری چاف و چمخاله اقدام به خاک‌برداری و مسدود نمودن مسیرهای ورودی ساحل چمخاله نموده است.

    پیش‌ازاین دکتر احمد آقایی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل گیلان به متولیان اخذ عوارض ورودی در سواحل، مناطق سیاحتی، اماکن زیارتی، تفرجگاه‌ها، مناطق تاریخی، جنگل و طرح‌های سالم‌سازی دریا در استان نسبت به دریافت عوارض هشدار داده بود.

     

    این در حالی است که بر اساس اصل ۴۵ قانون اساسی این مناطق جزو انفال عمومی محسوب شده و در اختیار حکومت اسلامی است و می‌بایست برای مصالح و منافع مردم هزینه شود و در راستای رعایت حقوق شهروندی، مردم باید به‌صورت رایگان از موهبت‌های طبیعی استفاده نمایند.

     

    در این میان اما رسانه‌های محلی مدعی شده‌اند که در آستانه فصل تابستان، همانند سال‌های گذشته خاک‌برداری جهت مسدود نمودن کوچه‌های ورودی به ساحل چمخاله صورت می‌پذیرد و شهرداری چاف و چمخاله که مدیریت آن بر عهده کمیل لاهوتی فرزند مهرداد لاهوتی نماینده سابق لنگرود در مجلس است، برخلاف قانون و تأکیدات دکتر احمد آقایی معاون دادگستری گیلان قصد مسدود نمودن ورودی‌های ساحل چمخاله را دارد. موضوعی که البته این رسانه مستقلاً قادر به تائید و یا تکذیب آن نیست و هدف بررسی چنین ادعایی است.

    حال انتظار می‌رود در صورت بروز چنین اتفاق خلاف قانونی، برخورد مناسب همانند گذشته با تخلف احتمالی صورت بپذیرد تا چنین باب نشود که هرکس، هرگونه که می‌خواهد به‌صورت مستقل رفتار نماید/غیرمنتظره

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=58017

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *