×

با اکثریت آراء؛ «شهرام صادر» دبیر کل حزب وحدت و همکاری ملی ایران اسلامی شد

  • کد نوشته: 58601
  • ۱۳۹۹-۰۴-۱۳
  • 143 بازدید
  • ۰
  • شورای مرکزی حزب وحدت و همکاری ملی ایران اسلامی دبیرکل جدید این حزب را به جای مرحوم راه‌چمنی انتخاب کرد. به گزارش گیل و دیلم ، شورای مرکزی حزب وحدت و همکاری ملی ایران اسلامی با اکثریت آرا دبیرکل جدید این تشکل اصلاح‌طلب را انتخاب کرد. در آخرین نشست شورای مرکزی حزب وحدت و همکاری ملی ایران اسلامی، «شهرام […]

    با اکثریت آراء؛  «شهرام صادر» دبیر کل حزب وحدت و همکاری ملی ایران اسلامی شد
  • شورای مرکزی حزب وحدت و همکاری ملی ایران اسلامی دبیرکل جدید این حزب را به جای مرحوم راه‌چمنی انتخاب کرد.

    به گزارش گیل و دیلم ، شورای مرکزی حزب وحدت و همکاری ملی ایران اسلامی با اکثریت آرا دبیرکل جدید این تشکل اصلاح‌طلب را انتخاب کرد.

    در آخرین نشست شورای مرکزی حزب وحدت و همکاری ملی ایران اسلامی، «شهرام صادر» به عنوان دبیرکل این تشکل اصلاح طلب و جانشین مرحوم «محمدرضا راه چمنی» انتخاب شد.

    در ابتدای این جلسه درباره فعالیت‌های حال و آینده حزب تبادل نظر و سپس درمورد انتخاب دبیر کل جدید رای‌گیری مخفی به عمل آمد. باتوجه به رای مأخوذه از سوی اعضای شورای مرکزی، شهرام صادر که از اعضای شورای مرکزی و هیات موسس این حزب است، به عنوان دبیر کل انتخاب شد.

    همچنین «فریدون سلیمی‌نیا» قائم مقام حزب و نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی دیگر نامزد جایگاه دبیرکلی حزب بود.

    محمدرضا راه‌چمنی نماینده چهار دوره مجلس شورای اسلامی و رئیس پیشین سازمان بهزیستی کشور در دوره اصلاحات، دبیرکل حزب وحدت و همکاری ملی بود که در ۱۹ اسفند ماه سال ۹۸ دارفانی را وداع گفت

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=58601

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *