×

پیام تبریک فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان به مناسبت روز پرستار

  • کد نوشته: 63918
  • ۱۳۹۹-۰۹-۳۰
  • 70 بازدید
  • ۰
  • گیل و دیلم | فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان در پیامی تولد حضرت زینب(س) و روز پرستار را تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر است: با نام و یاد خداوند تبارک و تعالی در شرایط حاضر که مدتی است دنیا و به تبع آن ایران اسلامی و تمام شهرهای آن درگیر تبعات ویروس منحوس کرونا […]

    پیام تبریک فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان به مناسبت روز پرستار
  • گیل و دیلم | فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان در پیامی تولد حضرت زینب(س) و روز پرستار را تبریک گفت.

    متن پیام به شرح زیر است:

    با نام و یاد خداوند تبارک و تعالی

    در شرایط حاضر که مدتی است دنیا و به تبع آن ایران اسلامی و تمام شهرهای آن درگیر تبعات ویروس منحوس کرونا شده و شرایط زندگی را برای همگان سخت کرده و چه بسا جان بسیاری از نزدیکان و عزیزانمان را نیز گرفته است، پرستاران و کادر درمان به خصوص در شهرستان لاهیجان رسالت سنگین کمک به حفظ سلامت مردم را بر دوش دارند و مدتهاست که جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و در خط مقدم مبارزه با ویروس منحوس کرونا در حال مقابله هستند و در این وادی دشوارترین لحظات را برای حفظ سلامتی مردم به جان می خرند و خم به ابرو نمی آورند. چه زیباست که روز پرستار مزین به نام مبارک حضرت زینب(س) بزرگ پرچم دار نهضت عاشورا و بانوی صبور و فداکار اسلام شده است.

    از این رو روز پرستار فرصتی مغتنم برای قدردانی از زحمات ارزشمند و طاقت فرسای قشری است که به تأسی از بانوی صبور و فداکار اسلام همواره نقش بارز خود را در سلامت مردم شریف ایران اسلامی به خوبی به تصویر می کشند.

    نیروی انتظامی ضمن تبریک سالروز میلاد با سعادت حضرت زینب کبری (س) اسوه و الگوی پرستاری و استقامت و روز پرستار ، و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام خصوصاً شهدای عرصه سلامت ، و ارج نهادن و قدردانی از تلاش های بی دریغ دلسوزانه و شبانه روزی مدافعان سلامت، توفیقات روز افزون همه شما عزیزان را ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و نایب بر حق ایشان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از خداوند منان خواستاریم. یقین داشته باشید سبزپوشان و مدافعان امنیت در نیروی انتظامی نیز با تمام قوا و امکانات همگام و پشتیبان شما خواهند بود و در راستای سلامت مردم و سرافرازی ایران سربلند از هیچ تلاش و کوششی مضایقه نخواهند کرد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=63918

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *